Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

[Klik](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B452330%5D=1&product%5B568285%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B626550%5D=1&product%5B653070%5D=1&product%5B635255%5D=1&product%5B620113%5D=1&product%5B560732%5D=1&product%5B540449%5D=1) Gezien je een SLI moederbord wil krijg je er ook gelijk een Z87 chipset bij. Wat betekend dat je kunt overklokken als je die 10 euro extra betaald voor de processor en investeert in een koeler. Dat heb ik dus maar even gedaan. Als je liever toch bezuinigt neem dan gewoon de non-k processor en een deepcool gammaXX 300 als koeler.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allemaal, ik zit momenteel met een vraagje met vanaf welke videokaart minimaal kan ik Battlefield4 spelen met alles op Ultra en hoge fps behaal aangezien niet al te kei veel geld wil uitgeven zit toch wel meer in de richting te kijken naar een videokaart met een custom cooler en OC type, misschien de GFX 770? of een amd'tje? Heel misschien zou ik m'n moederbord en cpu ook moeten vervangen momenteel heb ik deze dingen erin en erop zitten: Moederbord: P67 Extreme4 Gen3 CPU: I5-2500K (Boxed) CPU @ 3.30GHz 3.30Ghz (kan overklokken maar nog niet gedaan) Cooler: Scythe Mugen 2 Rev. B Videokaart: Sapphire HD6950 Kast: Cooler Master CM 690 II Advanced Ram: 2x Kingston ValueRAM KVR1333D3N9/4G Voeding: Corsair Enthusiast TX750 V2 SSD: Samsung 840Evo 250GB weet niet of als bijvoorbeeld een GFX 770 erin prikt mn cpu dan bottleneckt? met de kaart die erin hebben zitten staan de settings op low/medium in BF4 alleen Mesh heb ik op ultra staan zodat nog kan zien van welke kant en waar beschoten word houdige fps haals tussen de 60 en 90 tijdens gamen, deze pc heb ik al een jaartje of 3 en helemaal zelf voor het eerst gebouwd best aardig goed gelukt toendertijd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op beide kaarten zit al een aftermarket koeler en ze zijn beide al een heel stuk overgeklokt. Die van MSI is snel en stil, maar die van Inno3D is nog een stukje sneller en stiller. Tevens beschikken beide kaarten ook over betere componenten en die van Inno3D heeft zelfs een volledig vernieuwde PCB met meer VRM's waardoor je kaart nog stabieler en verder over te klokken is. Ik raad je af om een reference gtx 770 te kopen en een losse koeler. Dat is vaak duurder, je verliest je garantie en de kans dat het ook beter is, is vrijwel 0.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...