Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja dat kan, maar voor algemeen gebruik is de PC die ik je stuurde een stuk sneller. Als je programma's die je veel gebruikt installeert op de SSD dan zullen die een stuk sneller opstarten en laden. Mijn advies is dus om die PC te kopen en later (of meteen) een grafische kaart er in te plaatsen. Met de onboard grafische chip van de processor kun je simpelere games al wel gewoon spelen, maar de laatste op max settings zeker niet. Overigens is die 750Ti ook een heel stuk sneller dan de 650 die in de Lenovo zit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een probleem, Mijn laptop word heel erg warm als ik bijv: aan het minecraft aan spelen ben. hij wordt bijna zo warm dat ik bijna me fikken er aan verbrand heeft iemand ideeën wat ik hier aan kan doen? Hier mijn specs: Intel(R) Core(TM) i7-2670QM CPU @ 2.20GHz 2.20 GHZ (RAM) 4.00 GB Type systeem 64 bits
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Klik](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B624136%5D=1&product%5B620105%5D=1&product%5B458903%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B634347%5D=1&product%5B631760%5D=1&product%5B609124%5D=1&product%5B451540%5D=1&product%5B568285%5D=1&product%5B642578%5D=1) Exact kopie van tjeerds PC.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update. Ik heb toch de Lenovo gehaald vandaag. Wil hem wel tzt uit gaan breiden qua videokaart, maar vriendin vond dit toch fijner dan die ander via internet bestellen. :-) Wat betreft spellen, can you run it geeft aan dat ik bijv. Skyrim prima zou moeten kunnen draaien, the elder scrolls online haal ik ook qua recommended, dus zo slecht is het nog niet. ;-) Wel sowieso heel erg bedankt voor je hulp!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt losse onderdelen thuis gestuurd. Wat je wel kunt doen is hun assemblage service er bij kopen. Dat kost 59 euro en dan wordt je hele PC door de medewerkers van Azerty voor je in elkaar gezet en getest. En wees niet bang, ook met de assemblage service krijg je alle doosjes en accessoires meegestuurd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...