Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb een vriend die zelf ook een eigen game pc heeft, en hij heeft veel ervaring met het in elkaar zetten van pc's. Hij zegt me net dat een videokaart niet meer nodig is, hij heeft thuis nog een geforce gtx 560 ofzo liggen, die is schijnbaar goed genoeg voor games als dayz. Er vallen hiermee dus al een hoop kosten weg, en nu heb ik dus de mogelijkheid om een i5 te kiezen. Kan iemand de onderdelen samenstellen die ik nog nodig heb?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is dus waar die vriend die hem in elkaar wil zetten aan dacht:http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B641162%5D=1&product%5B608449%5D=1&product%5B394090%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B528532%5D=1&product%5B600845%5D=1&product%5B641810%5D=1&product%5B679045%5D=1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Waarom die FAN splitter? 2. Neem ander geheugen. Geheugen zonder heatsink is altijd riskant en je wilt sowieso dual channel (twee stickjes). 3. De GTX560 is voldoende om DayZ te spelen, maar dan zul je de settings wel voornamelijk op low moeten zetten. De GTX 750Ti is voldoende voor medium-high settings gok ik. De GTX 750Ti van MSI is ook nog eens enorm ver over te klokken waardoor de performance winst nog groter zal zijn. Je zou ook nog even de GTX560 kunnen gebruiken en sparen voor een GTX 760, GTX 770 of AMD R9 280X
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga wat ik al eerder hebt gezegd voor 2015 een monster pc kopen, die van 1400 die hier boven in de link staat spreekt mij heel erg aan, met kleine aanpassing aan de meer ram en een andere behuizing, ik vraag me alleen af is die msi moederbord wel sterk, want hij is goedkoop ??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...