Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waterkoeling is niet helemaal voor show. Zeker bij grafische kaarten gaan de temperaturen enorm ver omlaag waardoor je in theorie verder kunt overklokken. Tevens kun je mbv waterkoeling een systeem maken dat geruisloos is, maar toch veel beter koelt dan een luchtkoeler die een hoop kabaal produceert. En het is en blijft een leuk knutselproject natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is de link :P http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B631760%5D=1&product%5B624136%5D=1&product%5B620115%5D=1 Dit zou ik uiteindelijk in de zomer wilen halen als mijn ''droom pc''. Heb zelf al 8GB ram, en dan verkoop ik mijn GTX 560 met mijn i5 3570 en me mobo: H61iCafe. Eerste stap word die GTX 780 zodat ik in ieder geval al next gen kan spelen. Ook ben ik reuze geïntereseerd in water koeling sinds ik die pics van OMGWTFBBQ zag op een bepaalde nieuwsitem hier op PU, zag er sleek uit, weet alleen (momenteel) niet zo veel van :-) maar dat komt veeeel en veeeeel later.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal komen de eerste kaarten van een nieuwe reeks rond mei-juni. In dit geval komt dus rond die tijd waarschijnlijk de 880 uit. Later in de zomer komen dan vaak de x70 en x60 in de winkels te liggen. Andere modellen zoals de gtx780Ti en GTX750Ti verschijnen door het hele jaar heen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...