Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Dankje voor de tips, wifi gaat er totaal uit, wilde toch al een kabelaansluiting gebruiken. Geluidskaart heb ik wel nodig denk ik aangezien ik wat muziekprogramma's wil gaan gebruiken. Welke voeding raadden jullie mij aan, kan dat totaal niet inschatten. Alvast bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En dat overklokken, ik heb die versie i5 gekozen zodat ik nog wat winst kan behalen mocht dat nodig zijn als i7 meer de standaard word, of is dit onzinnig gedacht? Wat zouden jullie doen, i5 of gelijk i7? Zover ik het las in de openingspost is t niet van veel meerwaarde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een i7 heeft inderdaad niet veel meerwaarde. Voeding: [Corsair CX600M](http://azerty.nl/0-1073-582389/corsair-cx600m.html). Die is ook nog eens modulair wat voor het inbouwen makkelijker is en voor meer airflow zorgt. Geluidskaart: Als je echt goede geluidskwaliteit wilt, heb je echt een externe DAC nodig. Het verschil tussen een onboard geluidskaart of extra pci-e geluidskaart is vrijwel verwaarloosbaar. Gezien een pci-e geluidskaart direct naast je GPU zit, kan het zelfs zo zijn dat een pci-e geluidskaart erg veel ruis ondervindt door de GPU.
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://tweakers.net/gallery/590720#tab:wenslijst Ik heb zelf een beetje zitten kijken naar een entry-level desktop om op te gamen, en dit is wat ik momenteel in gedachte heb. Een HDD is niet nodig, ik heb m'n externe harde schijf al klaarliggen. Ik mik op een euro of 500, 550; lijkt dit ergens op dan, of zijn er echt grote problemen hier?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, blijf bij de i5 dan, en de geluidskaart kan er ook uit als het verwaarloosbaar is. Nou zit ik nog even te kijken en die waterkoeling past niet? Staat geen 1150 bij de compatibility, dus mijn vraag, wat voor waterkoeling nu? Het scheelt geloof ik toch wel t.o.v. gewoon luchtgekoeld als ik reviews lees. Alvast bedankt voor de hulp tot nu toe!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, dit wordt mijn definitieve GamePC. Zouden jullie dit setje kunnen beoordelen en op en/of aanmerkingen kunnen geven? Zijn er componenten die er teveel bovenuitsteken, waar je geen verschil van merkt tegenover een goedkopere versie, of zit er juist een bottleneck tussen? Op welke settings en FPS kan ik gemiddeld de nieuwste games zoals ACIV en Watch_Dogs spelen? Bedankt voor de hulp, het was het zeker waard! http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B452330%5D=1&product%5B568285%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B620115%5D=1&product%5B637032%5D=1&product%5B649374%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B549883%5D=1&product%5B394090%5D=1&product%5B636233%5D=1&product%5B626550%5D=1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje OMGWTFBBQ, Je zet bij iedere build ook nog een CPU koeler erbij, ( tussendoor: ik heb alleen ervaring met intel processoren), bij de K versies kan ik dat wel begrijpen maar waarom zou je er een CPU cooler bij een ik zeg maar wat i5 4670 doen? De koelers die ik bij de intel processor zelf krijg werken voor mij uitstekend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...