Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die heb ik ook alleen maar gehad. Behalve één best wel grote doos met een logo erop van het bedrijf dat de doos maakt. Zat een toetsenbord en muis in xD. Doos was drie keer zo groot als het product zelf. Maar mijn 4670K en moederbord zijn binnen. Jeej. Ga t er morgen in zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 1000 Euro waar ga je het voor gebruiken? Gamen Overklokken: Ja, hoeft niet per sé later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: stil en stijlvol verlichting: blauw, hoeft niet per sé algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: 1TB SSD: hoeft niet per sé DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: ja OS: ja, ik weet niet zeker of het beter is om Windows 7 of 8 te nemen andere voorkeuren/opmerkingen: Algemene componenten vooral prestatiegerichtm als de pc stil is is het uiteraard ook erg fijn, alvast bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://puu.sh/8FiS2.png Nog even een laatste check. Kan iemand voor mij nakijken die er meer verstand van heeft: - Is er een betere GTX 780Ti voor minder of dezelfde prijs dan MSI - Is er een betere 3TB HDD, minder geluid maakt of sneller draait? (hoe dat ook mag heten) - Of er een betere 750W psu is voor dat geld, die stiller is. Deze had namelijk wel een reward gehad. En de laatste vraag: - Ik heb nu RAM 8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24) Van een basis PC die ik daarna had geupgrade verder met een andere mobo/gpu. Is het verstandiger om bijvoorbeeld ram slots te kopen van corsair vengeance? Levert dat betere prestaties los van het feit dat het er mooier uit ziet dan groene slots? Zijn dan wel weer 70-80 euro extra kosten namelijk. Want deze huidige ram past in die msi die ik ga halen toch? Dankje!
Link naar reactie
Delen op andere sites

4670K is geinstalleerd. Windows had na een tijdje door dat er nieuwe hardware was en heeft zichzelf vernieuwd. Alle updates en programma's zijn weg, maar iig geen gedoe met bestanden en instellingen. En ik voel de extra snelheid nu al. Webbrowsen gaat een stuk soepeler.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je het precieze model en merk van die RAM sticks? Vaak zijn RAM modules die je bij een OEM PC krijgt vaak niet compatible met andere moederborden. Je betaalt trouwens wel echte en vermogen voor een behuizing die je absoluut niet nodig hebt. De Corsair 450D is een vergelijkbare behuizing voor veel minder geld en een stuk minder groot. Die 750D is vooral interessant als je aan de slag gaat met E-ATX moederborden of custom loop waterkoeling.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Klik](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B549886%5D=1&product%5B540449%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B568285%5D=1&product%5B620723%5D=1&product%5B653070%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B626550%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B620105%5D=1)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gezien dat je voor een pc van AMD veel minder betaald. dus had ik even een mooie samenstelling voor een totaal van 1075,- gemaakt. ik wou dus nog even vragen waarom je hier geen AMD processoren of videokaarten hebt gebruikt. Zit er zo'n groot nadeel aan? Dit is de samenstelling: Processor: AMD 3+ Vishera FX-8320 , 3,5 Ghz - 8 core Videokaart: MSI radeon R9 270X gaming 4G Moederbord: MSI A88 XM-E45 Ram: Corsair 8GB DDR3-1600 Vengeance rood SSD: 128 GB samsung EVO HDD: 1TB WD black Voeding: MS-TECH MS-N950-VAL, 950 Watt Processor koeler: Cooler master hyper 412S AMD+intel Behuizing: CM Storm enforcer DVD: samsung dvd brander BULK Monitor: BenQ 27i GW2760HE Dan alleen nog een netwerk kaart erbij. dit alles kost dus bij elkaar 1075,- Ben ik dan niet gewoon veel goedkoper uit voor een high end gamepc?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij gebruikt wel AMD in een paar builds onder de 1000 euro. Intel presteert aanzienlijk beter dan AMD in games en Nvidia heeft op dit moment gewoon betere kaarten, zeker in de hogere prijzen. Over die samenstelling gesproken: Moederbord heeft verkeerde socket, Voeding is van een crappy merk, videokaart kan veel beter voor dat geld (4GB VRAM heb je trouwens echt niet nodig).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...