Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Welke Videokaart zou ik dan het beste voor prijs kwaliteit verhouding kunnen nemen van rond de 200,-? en welke voeding? hoeveel zou ik dan nodig hebben? welk moederbord zou het beste in combinatie zijn voor een vergelijkbare prijs? Sorry voor de vele vragen..
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil graag een mATX case maar daarin is de koeling natuurlijk iets minder. daarom zoek ik een grafische kaart (GTX 770) die een deel van de lucht aan de achterkant eruit blaast. eerst had ik de GTX 770 van MSI maar die blaast alles in je case heb ik gehoord. dus kan iemand mij misschien helpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij AMD ligt de prestatie/prijs verhouding net ietsjes beter dan bij Nvidia (voornamelijk bij het midden segment), maar de service, kwaliteit en drivers zijn van Nvidia duidelijk een stuk beter. Nvidia-AMD is dus een beetje een persoonlijke keuze. Intel-AMD is wel een stuk duidelijker. Als je een wat ruimer budget hebt (boven de 600 euro) kun je echt beter een intel i5 of i7 kopen. Die zijn dan wel een stukje duurder, maar verbruiken minder, worden minder warm en werken met goedkopere moederborden. Als je een FX8320 koopt moet je extra investeren in een voeding, koeler en moederbord waardoor het prijs voordeel eigenlijk al niet meer zo relevant is. Overigens heb jij een moederbord gekozen dat die processor NIET ondersteunt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij de ingevulde template: Budget: 1000,- waar ga je het voor gebruiken? Vooral gaming, maar ook films en series kijken en downloaden. Overklokken: Hoeft niet. later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja, liever wel. processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: Goede koeling, raampje hoeft niet. wel gave kleuren en een strakke agressieve look. geen big tower. verlichting: kleur algemene componenten: prestatie gericht minimale HDD grote: 1TB SSD: ja 128GB DVD drive: ja blue ray drive: Als het past in het budget ja. ander niet. assemblage: ? OS: ja, welke het beste presteert met komende games. andere voorkeuren/opmerkingen: Graag vrij stil. wil er gewoon komende tijd lekker mee kunnen gamen op hoge graphics. er moet een goeie wifi kaart bij, omdat ik in geen mogelijkheid een kabel kan aanleggen. de ssd is vooral voor het systeem, en eventuele andere dingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 800 Euro ( maar aangezien ik onderdelen stuk voor stuk koop kan het nog weleens schommelen) waar ga je het voor gebruiken? Gamen (LoL - WoW enzovoorts. af en toe misschien eens een nieuwe game proberen , Multimedia Overklokken: wel geinteresseerd, maar waarschijnlijk niet (te weinig info hierover) later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja,mocht het kunnen in de al gekozen case. processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee (later misschien aangezien het kan in deze kast.) high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: de NZXT H440 heb ik gekozen na het zoeken en researchen van een aantal kasten. Het gaat hier voor mij om 1.) de size 2.) esthetische 'clean' look . en 3.) het bouw materiaal (degelijk metaal met stukjes plastic) verlichting: n.v.t. algemene componenten: ? ik denk gewoon prestatie gericht. minimale HDD grote: 500GB is echt minimaal, het liefst 1 TB uiteraard SSD: het geheugen hiervan groot genoeg voor OS en andere basic software wat je graag sneller zou laten werken. DVD drive: nvt blue ray drive: nvt assemblage: nee OS: ja, ik weet niet zeker of het beter is om Windows 7 of 8 te nemen, (bekend met 7 en vind 7 ook fijn werken en een paar keer 8 geprobeerd bij family-friends maar W8 confuses me -_- ) andere voorkeuren/opmerkingen: Goeiedag mensjes ^.^ Sinds een tijdje de gedachte gehad om eindelijk eens een Pc aan te schaffen/ samenstellen voornamelijk voor entertainment/games en whatnot. Met persoonlijk voorkeur zou ik een build willen maken met als behuizing de NZXT H440. een ICT maat gaat hem bouwen. Zelf niet up-to-date met de hardware components en vraag hierdoor dan ook aan jullie wat een redelijk/degelijk samenstelling zou zijn voor deze case, zoals al eerder gezegd ga ik de onderdelen meest waarschijnlijk los en stuk voor stuk kopen en dus duurt de build ook wat langer. Dit wordt ook mijn allereerste 'Personal Computer' ,voorheen gaande alleen maar budget laptops gehad ( typ ik nu ook mee) en wil toch wel eens de sprong maken naar een pc kast. tips en advies altijd welkom sinds ik aardig nieuw ben op dit topic. alvast bedankt! Ricardo
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel zitten denken aan mini-itx maar aangezien de GTX 770 een vrij groote videokaart is dacht ik dat dat misschien niet ging passen. zelf zat ik te denken aan de corsair obsidian 350 D. maar die aerocool behuizingen zien er ook wel vet uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De (medion) pc van mijn ouders heeft zijn beste tijd gekend en daarom hebben ze ook een vervanger gekocht. Ik wil graag de harde schijf uit de oude pc halen en gebruiken als een externe harde schijf, enkel krijg ik hem er niet uit. Ik heb twee vijzen los geschroefd die de harde schijf in de 'kooi' hielden, maar hij wilt maar niet lossen. De kooi zelf zit met een soort van schuif/klik mechanisme vast aan de behuizing, ook hier kreeg ik geen beweging in. Kan iemand me helpen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...