Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

**Budget:** € 800 - 900 **waar ga je het voor gebruiken?** Voornamelijk gamen, vooral zware games zoals battlefield 4 of arma 3 ofzo. **Overklokken:** Liever niet **later mogelijkheid voor een extra videokaart:** nee **processor koeling:** hoge prestatie **eventueel water koeling (cloosed loop):** Weet niet precies wat dit inhoud, maar als dit duurder is dan normaal is het voor mij overbodig. **high end custom loop water koeling(=duur):** nee **Voorkeuren voor de kast:** Het laatste waar ik om geef is het uiterlijk, het mag zo lelijk zijn als de nacht. **verlichting:** nee **algemene componenten:** prestatie gericht **minimale HDD grote:** 1TB **SSD:** nee **DVD drive:** nee **blue ray drive:** nee **assemblage:** Weet niet wat dit betekend, ik ben niet de slimste :P **OS:** nee **andere voorkeuren/opmerkingen:** Ik vind het helemaal te gek dat je dit doet! Ik kan niet al te goed overweg met woorden maar ik ben je heel erg dankbaar voor wat je doet! Het is goed om te zien dat er ook mensen zoals jij zijn!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kant en klare pc's zijn vaak zo gemaakt dat het heel lastig is om zelf iets eraan te veranderen. Misschien als je ff een foto maakt dat we je kunnen helpen. Maar hoe bedoel je als externe hardeschijf? En gewone 3.5" schijf kun je niet zomaar aansluiten op een PC van de buitenkant. Je kan m wel in een andere pc aansluiten, mits er nog een SATA poort en stroom kabel vrij zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Klik](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B637032%5D=1&product%5B512937%5D=1&product%5B677196%5D=1&product%5B645238%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B549886%5D=1&product%5B683534%5D=1&product%5B635255%5D=1) Ik heb wat aanpassingen gedaan. Dit omdat de R9 290 van Asus misschien net niet in die behuizing gaat passen, de voeding niet voldoende kan zijn en er een snellere i5 is voor vrijwel dezelfde prijs. Tevens heb ik even een CPU koeler toegevoegd omdat dit toch wel erg helpt met de levensduur en stilte.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te beginnen is het prijsverschil 50 euro (De twee kaarten van de MSI gaming reeks: [GTX780](http://azerty.nl/0-5644-631760/msi-n780-tf-3gd5-oc-grafisch.html) en [R9 290](http://azerty.nl/8-5829-670183/msi-r9-290-gaming-4g.html) ). Dan komt er weer het probleem bij dat je extra moet investeren in koeling en voeding omdat de 290 en 290X echt grootverbruikers zijn. Tevens zijn de kaarten van AMD langer wat problemen kan vormen bij bepaalde behuizingen. Al met al valt het prijsverschil dus wel mee. Je moet alleen even verder kijken dan je neus lang is. Ik blijf er bij dat AMD die kaarten op een goed prijspunt hebben weten neer te zetten, maar of het voor iedereen een goede optie is, is een heel ander verhaal. De R9 290X geeft de andere kant van het AMD verhaal weer. Het verschil met de R9 290 is enorm klein, maar het prijsverschil té groot. Eerder was dat prijsverschil kleiner, maar tegenwoordig heeft het geen zin om naar de 290X te kijken. Oh en als je bitcoins wilt gaan minen hoef je natuurlijk niet lang na te denken. Dan zou ik zonder twijfelen voor de R9 290 gaan. Overigens ben ik inderdaad nog steeds pissed op nvidia dat mijn gpu 1 maand na aanschaf zo'n 200 euro in prijs is gezakt, maar daar valt niks aan te doen. Dat was voor Nvidia eigenlijk ook de enige logische optie na de aankondiging van de R9 290 en 290X.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt een HELE grote verbetering voor mij. Ik heb momenteel een Pentium Dual-Core 2.6 ghz, GeForce 8400 GS en 4 GB aan ram waarvan de videokaart 0.8 gb neemt en een harde schijf mat 300gb aan geheugen. Ik denk dat als ik de nieuwe pc binnen heb ik de oude gewoon bij de vuilnis gooi.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Klik](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B452330%5D=1&product%5B683534%5D=1&product%5B560718%5D=1&product%5B566985%5D=1&product%5B353621%5D=1&product%5B628772%5D=1&product%5B568285%5D=1&product%5B670183%5D=1&product%5B626533%5D=1) Hopelijk ben ik niks vergeten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...