Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe game pc, zouden jullie je advies nogmaals kunnen geven! Hier is mijn wensenlijstje, bedankt alvast!! Budget: 800/900 waar ga je het voor gebruiken? Gamen (Rome total war 2, COD etc Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: stil/hoge prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: stil/gamelooks verlichting: kleur algemene componenten: Prestatie minimale HDD grote: 1TB SSD: Als budget het toelaat.. DVD drive: ja, of raden jullie een blue ray aan voor gamen? blue ray drive: nee assemblage: ja OS: Nee andere voorkeuren/opmerkingen: Is het mogelijk om een bijpassend scherm te krijgen voor 100/200 Nogmaals bedankt voor de moeite!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Staat in het stukje hierboven... €800,- (uitbreidings mogelijkheden) CPU: Intel Core i5 4670 CPU koeler: DeepCool GammaXX 300 RAM: Crucial Ballistix Tactical 8GB GPU: MSI R9 280X Gaming Moederbord: Gigabyte G1 Sniper B5 Behuizing: Zalman Z11 Plus DVD drive: LiteOn iHAS124 PSU: Corsair CX500M HDD: Seagate Barracuda 1TB http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B452330%5D=1&product%5B568285%5D=1&product%5B541751%5D=1&product%5B549886%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B555977%5D=1&product%5B620115%5D=1&product%5B648593%5D=1&product%5B637032%5D=1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een vraagje, De geheugenkaart en het moederbord hebben een levertijd van meer dan 10 dagen, zijn hier evt vergelijkbare alternatieven voor waardoor ik mijn computer eerder zou kunnen hebben? En de totale prijs van de genoemde computer is 790 terwijl mijn budget tot 900 gaat, is de verbetering met die 100 euro zo minimaal dat dit niet aan te raden is of is kan ik voor 900 euro ook echt nog een betere game pc krijgen. Bedankt!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 800 waar ga je het voor gebruiken? Gamen,school/ Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: Mid Tower, denk aan stil ,(eventueel raampje) verlichting: nee algemene componenten: prestatie gericht minimale HDD grote: 1TB SSD: nee DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: ja OS: ja, windows 8.1 andere voorkeuren/opmerkingen: Dit is voor een vriend voor mij. Laptopje is kapot
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriend van mij wil na het examen zijn pc vervangen en ik zou hem helpen. Ik zou graag al een klein begin willen hebben. Budget: €1200 - €1300 waar ga je het voor gebruiken? Gamen (watchdogs, thief) Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: Heeft nu de Acer Aspire M3970. Indien deze niet goed genoeg is i.v.m. bv koeling of ruimte is hij bereid een andere te kopen. verlichting: geen algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: Oude HDD is nog goed SSD: ja (120GB) DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: nee OS: ja. windows 8.1 andere voorkeuren/opmerkingen:
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Iets boven het budget](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B452330%5D=1&product%5B549886%5D=1&product%5B620723%5D=1&product%5B353621%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B653070%5D=1&product%5B666605%5D=1&product%5B568285%5D=1&product%5B566985%5D=1&product%5B649374%5D=1&product%5B683533%5D=1) Als het te veel is hoor ik het wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De GTX780 is net wat beter, verbruikt minder en vaak ook stiller (doordat hij minder verbruikt). Dat de R9 290 meer geluid produceert is vooral het geval bij de stock koeler. Daar zou ik gewoon echt niet aan beginnen. De R9 290 die jij hebt gelinkt zal bij idle nauwelijks meer geluid produceren dan de GTX 780, maar onder load zal hij er wel een beetje bovenuit komen. Het grootste probleem bij AMD is de drivers op het moment. Soms wil het gewoon niet lukken met AMD drivers terwijl het bij Nvidia slechts 1 klik is in geforce experience. Mocht je met beide dingen geen problemen hebben, dan zou ik gewoon de R9 290 kiezen. Die is goedkoper en presteert bijna net zo goed als de GTX 780.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...