Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben nog steeds bezig voor een pc upgrade, ik heb een aantal vraagjes. Ik heb een 550W PSU (compleet met keurmerk enz. van Be Quiet!), is dat voldoende voor: - i5-4670 (non-k) - MSI N770 TF 2GD5/OC of MSI R9 280X Gaming 3G Eerste vraag: is 550W voldoende? Ik ben niet van plan om in de nabije toekomst te overclocken. Met de upgrade vervang ik mijn i5-750 en HD6950. Hierbij mijn 2e vraag: ik neem aan dat het een behoorlijke sprong voorwaarts is? Mijn vervangende moederbord wordt waarschijnlijk een MSI Z87-G45 Gaming moederbord. Laatste vraag, is het een goede tijd om te upgraden? Of moet ik wachten tot de volgende generatie Intel processors en videokaarten? Zal er dan een groot verschil zijn of niet?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt wel met een 550W voeding. Is ruim voldoende. Je maakt inderdaad een flinke sprong voorwaarts met die upgrade, maar het is misschien slim om voor een ander moederbord te kiezen. Alhoewel de MSI Z87-G45 een prima moederbord is, heb je erg weinig aan alle functies als je niet overklokt. Het is eigenlijk nooit een goed moment om te upgraden. Elke zoveel maanden komt er wel weer iets nieuws uit of wordt er een prijs verlaagd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraag. Bij de 1000 euro non overclock zijn er twee Deepcool GammaXX 300 koelers inbegepen, hoort dit zo of is dat een foutje want ik zie bij de andere samenstellingen geen twee koelers. En is de Deepcool GammaXX 300 ook een beetje stil? Alvast Bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Dit](http://azerty.nl/8-5602-637032/gigabyte-g1-sniper-b5.html) is een mooi moederbord. Die beschikt over een hoop mooie features zonder dat je er 100+ euro voor betaalt. Je moet er wel op letten dat deze geen SLI ondersteunt, ondanks dat dat wel in de beschrijving staat. Een H97 chipset optie is de volgende: http://azerty.nl/8-5602-688189/gigabyte-h97m-d3h.html
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen week een nieuwe pc bestelt en ik verwacht dat ik hem in de loop van deze week binnen krijg. Ik heb er de assemblage bijgekocht maar dan moet ik natuurlijk nog zelf de software installeren. Nou is mijn vraag of dit allemaal is meegeleverd of moet ik dat zelf allemaal op internet zoeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...