Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij gamen over een paar jaar misschien wel. Al zul je dan nog steeds meer dan genoeg hebben aan een standaard i5. Bij programma's als Matlab die veel op universiteiten wordt gebruikt merk het verschil echter wel. Ook photoshop heeft baat bij een i7, al zullen de verschillen dan niet zo heel groot zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou raar verhaal ik heb net gekocht. amd 6300 asrock pro 3.0 500 gb 7200 8 gb 1800mhz geheugen Sapphire R9 270 Dual-X 2GB GDDR5 OC Boost 550 watt voeding win7 64 bit ongeveer 580 euro kwijt wat iedereen ook zegt over amd of over sapphire ik heb geen problemen, heb niks overgeklokt. Ja amd wordt iets warmer 45 graden. Draai games als watch dogs bf4 bf hardline days, gewoon op Ultra haal tussen de 50 70 fps ga binnen kort nog wel beginnen met oc maar haal eerst nog een waterkoeling, en wil nog een ssd maar een 500 gb vond ik iets te duur
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal, mijn broertje van 12 wil dus een game pc halen en tegen mijn advies in wil hij er 1 van gamecomputers.nl halen en dan deze http://gamecomputers.nl/game-pc/budget/minecraft/ ik vroeg mij ten eerste af hoe goed is deze pc voor dit geld en wat raden jullie mij aan, hij heeft maximaal een budget van 500 euro denk ik en hij wil er video's mee gaan bewerken enzo voor zijn youtube kanaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De i5-4670 (non-K) is voor gamen meer dan genoeg. De meeste games benutten de hyper threading van de i7 niet en is het eigenlijk zonde van het extra geld. Maarrrr, in de toekomst zullen games naar alle waarschijnlijkheid hyper threading wel gaan benutten, dus als je een nieuwe i7 neemt, ben je er in ieder geval zeker van, langer mee kan dan de i5.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb aan iemand advies gevraagd voor de videokaarten, toen ik de GTX 770 4 GB aan hem voorstelde zei hij dat deze videokaart nooit de volledige 4 GB gebruikt omdat de geheugenbus te klein is. Nou was dit een persoon die zich veel bezighoudt met onderdelen van pc's maar hij heeft er niet voor gestudeerd of dergelijke. Ik vond deze uitspraak van hem wel raar, en klopt het eigenlijk wel? Want ik snap niet waarom een bedrijf er dan 4 GB in zou stoppen als het niet optimaal wordt gebruikt. Het geheugenbusbreedte is 256 bit. (http://tweakers.net/pricewatch/335374/msi-geforce-gtx-770-gaming/specificaties/). Dus als iemand hier een antwoord op weet zou het fijn zijn. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt nu nog niet echt gebruikt maar als je meer futureproof wil zijn is 4gb wel handig. Wil je echter over 2-3 jaar toch weer een nieuwe videokaart dan kan je in mijn opzicht net zo goedvoor de 2gb versie gaan want die is ook een stuk goedkoper.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ook in de toekomst heeft het nog weinig zin. De chip van die kaart houdt dat niet bij. Het heeft enkel zin als je op erg hoge resoluties gaat spelen (twee full HD schermen of 1440p of hoger). De reden dat het er op zit is voor de mensen die meerdere schermen gebruiken of misschien twee in SLI willen gebruiken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...