Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

dus ik wou binnenkort een pc kopen en ik vraag me af of jullie nog aan/opmerkingen hebben. [dit](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B624135%5D=1&product%5B642824%5D=1&product%5B500261%5D=1&product%5B670182%5D=2&product%5B452330%5D=1&product%5B707629%5D=1&product%5B649325%5D=1&product%5B385709%5D=1) is wat ik nu heb Ik ben ook nog op zoek naar een stille kast van ongeveer €100 waar alles in past en een scherm van ongeveer 24". mijn budget voor mijn scherm is ongeveer €200 en het ik vind beeld kwaliteit belangrijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Over je samenstelling: Ik zou een goedkoper moederbord nemen en de R9 290X veranderen in een R9 290. Dat laatste scheelt je enorm veel geld zonder dat je echt inlevert op prestatie. Zeker als je gaat overklokken heeft het weinig zin om de 290X te nemen. Het geld wat je dan bespaart kun je eventueel investeren in een SSD. Als behuizing zou ik voor een van [deze](http://azerty.nl/producten/zoek/?scope=artikelen&ZOEKTERMEN=AeroCool+PGS+B+Series+XPredator+X3&zoek=+) gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Dit](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B642824%5D=1&product%5B500261%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B707629%5D=1&product%5B649325%5D=1&product%5B385709%5D=1&product%5B562983%5D=1&product%5B667617%5D=1&product%5B668511%5D=2&product%5B688123%5D=1&product%5B634348%5D=1) heb ik nu, iemand nog opmerkingen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje voor de tips. Ik ga voor 16 GB omdat ik ook in de toekomst nog wil kunnen multi-tasken. Ik hou ervan veel programma's open te hebben. Die 1000w was idd een beetje overkill :P, ik ga nu voor 750W. Dat zou me ook in de toekomst geen problemen moet geven. Die crucial SSD's hebben idd een aantrekkelijke prijs.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ik ging er van uit dat je die 1000W voeding nam om in de toekomst een tweede grafische kaart aan te schaffen. Als je dat niet gaat doen, is een moederbord van 100 euro ook meer dan prima hoor. Als je componenten wilt die kleurtechnisch bij elkaar passen is [dit](http://azerty.nl/8-750-508195/corsair-vengeance-geheugen-.html) geheugen misschien mooier. De MX100 serie is op het moment inderdaad de beste keus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het word toch maar is tijd voor een nieuwe pc, zou je er 1 voor mij kunnen samenstellen? Budget: ~€800,- waar ga je het voor gebruiken? Gamen Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (closed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: stil/functioneel (looks boeien me niet) verlichting: nee algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grootte: Kan me huidige gebruiken SSD: ja, alleen voor OS DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: ja OS: nee andere voorkeuren/opmerkingen: Ik gebruik 2 schermen, 1 full HD en 1 oud schermpje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat staat er onder: SSD's staan niet bij mijn aanbevelingen. Voor pure gameperformance heb je geen SSD nodig, maar in sommige games kan het wel de laadtijden verminderen. Tevens scheelt het natuurlijk bij het opstarten van windows. Voor budget systemen raad ik de Kinston SSDnow V300 aan. Voor mensen met een hoger budget is nu de Samsung 840 Evo eigenlijk de enige keus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...