Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

**Budget** 800-1000 **gebruik** Gamen, multimedia, school **overklokken** nee **extra videokaart** ja **processor koeling** ja: stil **waterkoeling** Als we CPU koeling doen, dan maar gelijk goed. ja dus. **custom loop waterkoeling** neen **kast** Al een gevonden: Fractal design Define R4 pearl black met window. **verlichting** wat zijn de mogelijkheden? Heb al wel wat LED fans gezien. **algemene componenten** verdeeld: zowel stil als prestatie gericht. **HDD** Seagate Barracuda 1TB **SSD** uiteraard, 250GB **DVD drive** ja **Blu-Ray** Nog niet, later eventueel wel **assemblage** Knutsel het zelf in elkaar. **OS** Windows 8.1.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet gaat overklokken heeft waterkoeling absoluut geen zin. Dat zijn dan overbodige kosten. Over de behuizing: Moet die bij de 800-1000 euro in, of heb je hem al? Het kan trouwens een paar dagen duren voordat ik iets voor je samenstel. Ik ben namelijk behoorlijk druk voor de universiteit op het moment.
Link naar reactie
Delen op andere sites

CPU: I5-4690 CPU koeler: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 Moederbord: MSI H97 GAMING 3 GPU: MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB HDD: Seagate Barracuda 1 TB Kast: Fractal Design Define R4 RAM: Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 PSU: Cooler Master VS V650S SSD: Crucial MX100 256GB Brander: LG GH24NS90 Zwart
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 700-800 waar ga je het voor gebruiken? gamen (WOW, smite, diablo, skyrim, etc.), Autocad, solidworks, photoshop, films. Overklokken: alleen als dat nodig is later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja ( als dit nodig is om over een aantal jaar nog knap te kunnen gamen) processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: ik zou graag meerdere opties willen zien voor een gamekast, het liefst stil en stijlvol/game uiterlijk. verlichting: als dit binnen het budget past en niet te duur kost algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: 1 TB SSD: alleen als deze nodig is voor het bouwen van een pc DVD drive: ja, met branden optie blue ray drive: niet per se assemblage: ja, dit is wel de eerste keer dat ik zelf een PC in elkaar zet. OS: nee/ja. Zo ja, dan welke? andere voorkeuren/opmerkingen: het liefste wil ik windows 7 op de PC, en vraag me af of er nog andere kosten bij komen kijken ( naast de monitor, keyboard en muis) ook vraag ik me af of ik wel garantie heb op de onderdelen nadat ik de pc in elkaar heb gezet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiep hoi, ik heb bijna genoeg monies, tijd voor een PC. -Budget: €1200 max. (geen Windows nodig) -Puur voor gamen (next-gen en CSGO, ik wil dus echt power) -Koeling liever performance dan stil, maar ik wil niet dat dat ding klinkt als of hij gaat opstijgen. -Kast het liefst wat neutraler als die Aerocool hierboven, maar koeling is belangrijker dan looks. -Overclocken niet persé. -Mogelijkheid voor extra GPU zou lekker zijn als het budget het toelaat. -Kleine dingen: HDD gewoon 1TB, SSD alleen als er nog ruimte in het budget zit, DVD drive handig, geen assemblage. Voor dingen die ik niet heb genoemd geloof ik wel dat jullie het beter kunnen bepalen als ik. Ik zou het heel erg waarderen als je 2 builds voor mij kan samenstellen, een met de ASUS 290x DirectCU II (ik weet alle voor en nadelen en kan hem krijgen voor €410,-), en eentje met de kaart die jouw het beste lijkt. Thanks!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: Ik wil graag kijken met een budget van 800 en 1000 euro waar ga je het voor gebruiken? Gamen, school en photoshop Overklokken: ja? later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: hoge prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): ja high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: stil, stijlvol, koel verlichting: nee algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: 1 tb SSD: ja (iets van 100 gb?) DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: ja OS: nee andere voorkeuren/opmerkingen: ik weet niks van pc's af, dus het kan zijn dat er dingen bijstaan die niet kloppen bij het geheel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Aerocool behuizing maakt geen geluid. Enkel als je je oor er tegenaan houdt hoor je wat, maar volgens mij doet niemand dat de hele dag. Verder biedt hij een fancontroller en is hij net wat ruimer. Daarbij koelt hij een stuk beter en gaan veel mensen toch liever voor die 'game' look dan de stijlvolle look. Zelf heb ik ook liever een stijlvolle look, maar de meeste vragen hier toch om een wat uitbundigere look.
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B549886%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B688181%5D=1&product%5B683538%5D=1&product%5B683491%5D=1&product%5B640644%5D=1&product%5B671583%5D=1&product%5B540449%5D=1&product%5B434780%5D=1&product%5B620716%5D=1 Ik heb zelf nu een build gemaakt met behulp van jouw builds hierboven, maar ik wil weten of dit goed is? Ik heb even gekeken en het lijkt mij goed maar ik ben niet zeker over de kast, het mobo en de voeding.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...