Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

goedendag ik heb geen id of ik op het juiste adres ben , maar ik heb wat hulp nodig. ik ben opzoek naar een game pc , waarop ik games als dayz , w.ow. , Assassins Creed kan spelen , niet alles hoeft gespeeld te worden op full hd of hoogste fps. maar het spelen alleen is al genoeg ( natuurlijk wel zonder lags). ik ben langs wat winkels gegaan en iedere pc die me aangeraden word kosten rond de 800a 1000euro . En dit vind ik natuurlijk veelste veel. ik heb op youtube en forms gekeken en een game pc is al beschikbaar vanaf 500/600 euro. meer dan dit wil ik dus ook niet uitgeven. ik heb alleen 0.0 verstand van pc's en ben dus een echte pc noobie wie kan mij helpen met de keuzen en zou mij kunnen vertellen of ik de pc wel in elkaar kan zetten of niet. alvast bedankt .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor 600 euro kan je opzich een leuke gamepc maken die op Full HD kan gamen. Echter zou ik zelf even doorsparen tot je 800 euro hebt. Dan heb je een pc die iets langer mee gaat. En koop geen vooraf samengestelde pc in de winkel. Die zijn te duur en leggen vaak niet de nadruk op de videokaart, wat by far het belangrijkste is voor een gamepc. Op dit topic kan je goed geholpen worden met t kiezen van de juiste onderdelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil binnenkort graag beginnen met streamen maar daarvoor heb ik wel een wat betere pc nodig. Hier zijn mijn specs en ik wil er maximaal €450,- aan uitbesteden. (Het liefst heb ik iets met Intel i.p.v. AMD wat ik nu heb. D3 8GB 1333-999 Value COR MSI 760GA-P43 (FX) 760 RG SA CooMas GX Lite 600 600W ATX23 AMD FX-6100 3300 AM3+ BOX MSI 2GB D5 X GTX760 OC Twin Frozr R
Link naar reactie
Delen op andere sites

De CM storm trooper is qua kwaliteit gelijkwaardig aan de Aerocool Xpredator X3. Het punt is alleen dat bij de CM Storm Trooper alles een stapje groter is. Of groter ook daadwerkelijk beter is kun je niet altijd met zekerheid stellen. Als je gewoon een ATX of mATX bordje gebruikt met een enkele grafische kaart en geen uitgebreide koelsystemen toepast, zou ik gewoon voor de AeroCool gaan. Dat scheelt je 35 euro (voor de windowed versie zelfs 50) en maakt voor de features en kwaliteit weinig uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thomaswolf je moet nu echt eens ophouden met die onzin reacties. Dat CM (waarschijnlijk) groter is, betekent nog niet dat hun kwaliteit beter is. De service van CM is in ieder geval echt pure bagger, dus over het merk ben ik niet zo te spreken. De Aerocool service heb ik geen ervaringen mee (misschien juist een goed teken).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mindere processor en grafische kaart. De stillere en betere processor koeling heb ik weggehaald. [Klik](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B452330%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B555977%5D=1&product%5B683466%5D=1&product%5B649972%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B624145%5D=1&product%5B649374%5D=1&product%5B683533%5D=1&product%5B630966%5D=1) Om eerlijk te zijn zou ik dit zonde vinden en gewoon lekker voor de gekraakte windows versie gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: zo min mogelijk > 5-600 euro waar ga je het voor gebruiken? steam games / dayz cald4 Overklokken: ja/nee geen id ;s later mogelijkheid voor een extra videokaart: nee zolang de video kaart langer dan een jaar mee gaat.. processor koeling: maakt niet uit zolang de processor maar niet wegbrand stil/hoge prestatie/stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: nee zoweel kleur als groten geen punt Denk aan stil/stijlvol/gamelooks/koel/klein/raampje verlichting: nee algemene componenten: stil/prestatie gericht/beetje van beide minimale HDD grote: geen punt zolang games ''nieuwe'' games maar gespeeld kunnen worden 720 is meer dan genoeg SSD:???? geen id ja (hoe groot)/nee DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage:geen id ja/nee OS:ook geen id nee/ja. Zo ja, dan welke? andere voorkeuren/opmerkingen: ikwil een pc alleen voor het gamen en een beetje internetten ik heb op youtube gezien dat dit moggelijk is voor 400-600 euro. wie helpt mij
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: Maximaal 950,- Waar ga je het voor gebruiken? Battlefield 4, Minecraft, Combat Arms, Assassin's Creed Unity en Origin+Steam games. Overklokken: Hoeft niet, mag wel. Later mogelijkheid voor een extra videokaart: Nee, zolang de videokaart het maar minstens 1,5-2 jaar volhoud Processor koeling: Ik heb hier nog een Schythe Mugen 4 PCGH Edition staan. Die wil ik er ook in. Eventueel waterkoeling(closed loop): nee High end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: Groot genoeg voor mijn processor koeler. Raampje zou fijn zijn. Niet te veel lawaai. Wel wat gamelooks. Verlichting: Alleen als het standaard bij de kast hoort. Algemene componenten : Niet te veel lawaai, maar vooral prestatie. Minimale HDD grote: Het liefst 1TB HDD geheugen met een 7200 rpm rotatie(Dat is volgens mij goed) SSD: Nee, niet zo nodig. DVD drive: Ja Blu-ray drive: Ligt eraan hoeveel hij kost ;) Assemblage: Is geen probleem, want anders assembleer ik hem samen met mijn neef en vader. OS: Geef jullie voorkeur Windows OS maar. Ik heb al vaker op dit forum gekeken en nu stel ik eindelijk mijn vraag. Wie wil helpen is hartelijk welkom en ik hoop dat jullie er ook z.s.m. op dit lijstje zullen reageren met een lijstje dat door jullie is samengesteld. Groeten uit Brabant, TochTom
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een mooie Mugen 4 als koeler is het natuurlijk zonde om niet te kunnen overklokken. Vandaar [deze](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B452330%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B648593%5D=1&product%5B649374%5D=1&product%5B688194%5D=1&product%5B707630%5D=1&product%5B683466%5D=1&product%5B560718%5D=1&product%5B353613%5D=1) configuratie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...