Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Budget: 600-700 euro waar ga je het voor gebruiken? Gaming (bijv. The witcher 2 of Watchdogs op medium high) Overklokken: niet nodig later mogelijkheid voor een extra videokaart: Niet als de videokaart lang genoeg meegaat 2-2.5 jaar processor koeling: hoge prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: Genoeg ruimte voor eventuele uitbreiding. Niet te duur verlichting: Maakt niet uit algemene componenten: prestatie gericht minimale HDD grote: 1TB SSD: nee DVD drive: Ja blue ray drive: Nee assemblage: Ja, dwz dat doe ik zelf OS: Windows 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

@bbq, het is de 4770k voor 240 of de 4790k voor 260, vandaar m'n vraag. Zit er trouwens veel performance verschil tussen die twee? Is het Ram niet belangrijk dan? Dat ik gewoon 1600 kan doen? Ik ga de s ssd voor mijn systeem gebruiken en misschien voor een paar games etc. Zou ik dan nogsteeds beter crucial mx100 kunnen doen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 750 waar ga je het voor gebruiken? games zoals, DayZ, cs;go, farcry 4, cod, bf Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: nee processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast stijlvol/stil verlichting: nee algemene componenten: prestatie gericht minimale HDD grote: 1tb SSD: later aanschaffen DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: nee OS: nee andere voorkeuren/opmerkingen: Hij moet wel zo'n 3 jaar mee kunnen gaan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien er zo veel verschillende voorkeuren zijn mbt muis, toetsenbord, OS, monitor etc. is het niet te doen om dat bij deze guide te stoppen. Ook zijn de meeste mensen al in bezit van dergelijke dingen, op een monitor misschien na. Ik geef er graag advies over, maar ik betrek het niet bij alle systemen hierboven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: €1500 Waar ga je het voor gebruiken? Gamen, Assassin's Creed Unity, Sims 4. Liefst op hoogste instellingen speelbaar. Overklokken: Nee Later mogelijkheid voor een extra videokaart: Ja Processor koeling: Hoge prestatie Eventueel water koeling (cloosed loop): Nee High end custom loop water koeling(=duur): Nee Voorkeuren voor de kast: Als alles er maar inpast, liefst zwart zonder tierelantijnen. Verlichting: Liefst geen, Algemene componenten: Prestatie gericht Minimale HDD grote: 2TB SSD: Als er nog ruimte is in het budget DVD drive: Ja Blue ray drive: Nee Assemblage: Ja, vertrouw mezelf er niet mee OS: Windows 8, liefst Microsoft Office inbegrepen. M'n brein kan er niet tegen als ik weet dat het spel dat ik speel er mooier uit kan zien, maar m'n pc niet krachtig genoeg is, dus dat is m'n prioriteit. Ik wil de aankomende 2 jaar niet echt een extra videokaart toevoegen om de spellen op ultra te kunnen spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Link: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B536990%5D=1&product%5B463574%5D=1&product%5B549886%5D=1&product%5B649374%5D=1&product%5B684107%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B566986%5D=1&product%5B688181%5D=1&product%5B642827%5D=1&product%5B643059%5D=1&product%5B499535%5D=1&product%5B683534%5D=1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel bereid wat kosten te besparen door Windows en Microsoft Office op een minder legale wijze in handen te krijgen. En een echte protest van me is om de next-gen spellen zoals Unity en The Division zonder problemen te kunnen spelen op de hoogste instellingen, alleen weet ik niet of dat haalbaar is binnen dit budget.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En jij moet ophouden met je leugens. De leugen dat AMD slechtere driver support heeft was 3 jaar geleden relevant, NU is dat niet meer zo. Nog steeds butthurted dat je teveel betaalt hebt voor je gtx 780? Een gtx 780 en 780ti zijn veel te duur ten opzichte van een 290(X) en het geld dus ook niet waard. Je laat je wel heel makkelijk zien dat je een Nvidia-fanboy bent, door een oude irrelevante feit naar voren te brengen en geen AMD kaarten in het hogere segment erbij te zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al eens de template ingevuld en jij hebt er ook al op geantwoord. ik wil alleen weten of dit [ lijstje](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B683474%5D=1&product%5B688181%5D=1&product%5B707629%5D=1&product%5B385709%5D=1&product%5B648297%5D=1&product%5B708051%5D=1&product%5B635255%5D=1&product%5B670183%5D=1&product%5B642824%5D=1) nog goed is of er een betere samenstelling is met 1300 euro
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...