Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oke, bedankt. Nou heb ik gekeken of ik kan besparen met een AMD processor met een MSI N750-TI (Ik heb ooit gehoord dat Nvidea een betere driversupport heeft. http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B549886%5D=1&product%5B555977%5D=1&product%5B646002%5D=1&product%5B568285%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B618585%5D=1&product%5B626998%5D=1&product%5B673447%5D=1 Is dit nog steeds een geode opstelling of kan ik dit beter niet doen? Het scheelt namelijk een hoop geld en ik moet nog een monitor en win8 kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik heb heel google afgezocht maar niets helpt. Mijn windows installer blijft het maar niet doen. Ik wou League of legends installer maar dan krijg ik weer deze stomme error, ''the windows installer service can not be accessed'' ik heb van alles geprobeerd wat ik op google kon vinden maar het helpt allemaal niet. Iemand nog enige idee want ik heb geen zin om windows weer helemaal opnieuw te installeren, Hier nog wat info over mijn laptop. OS: Windows 7 64 bit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verdiep me in dit onderwerp, welk advies van mij klopt niet? http://gearnuke.com/watch-dogs-can-use-upto-3-gb-ram-ps4xbo-pc-sutters-due-lack-vram/ Hier heb je het stukje over VRAM. Maakt wel delijk iets uit. Jij moet ophouden met slecht advies geven van een I7 bij een 1000 euro build wat helemaal NIKS helpt bij gamen. Alleen voor fotobewerking/videoediting helpt dit. Je kan het gewoon niet hebben dat je word verbeterd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus een PC laten samenstellen hier, en dat is allemaal prima. Maar ik heb op Google wat problemen met het vinden van hoe ik Windows op een minder legale manier op m'n nieuwe PC zou moeten krijgen. Als iemand misschien tips heeft of een link heeft naar een site waar het allemaal op staat uitgelegd alvast bedankt. Ook een ander ding trouwens: Moet ik wachten op de GTX 870/880 serie, of is een GTX 780 ti krachtig genoeg om de next-gen games op ultra te kunnen spelen? Of is het slimmer om gewoon een GTX 780 ti te kopen en er later daar nog een bij toe te voegen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...