Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Budget: 1500,- waar ga je het voor gebruiken? Gaming vooral Dayz Standalone waarschijnlijk Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): mag wel hoeft niet high end custom loop water koeling(=duur): als het nodig is Voorkeuren voor de kast: stijlvol/gamelooks/uitreidingsmogelijkheden verlichting: alleen als het minder dan 30 euro kost algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: 2tb SSD: niet nodig DVD drive: ja blue ray drive: ja assemblage: hoeft niet mag wel OS: ja. Windows 8.1 (pro) andere voorkeuren/opmerkingen: Niks
Link naar reactie
Delen op andere sites

[link.]http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B549886%5D=1&product%5B353621%5D=1&product%5B634627%5D=1&product%5B648297%5D=1&product%5B683534%5D=1&product%5B452185%5D=1&product%5B260479%5D=1&product%5B649436%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B688122%5D=1&product%5B668515%5D=1) Je houdt zelfs nog geld over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik ook gewoon hier: https://www.g2a.com/microsoft-windows-8-professional-32-64-bit-cd-key-global.html Een Windows 8 key kopen, kost noch geen 10 euro, maar dan heb ik het wel gewoon legaal, en loop ik niet te prutsen met allerlei activatie codes en updates. Ik heb op die site voor nog geen 15 euro zowel AC: Revelations en AC: 3 binnengesleept en het is allemaal betrouwbaar. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tom12000 mag ik vragen waarom je graag de Pro versie van Win8.1 wil? Ik heb je samenstelling iets aangepast ActionCodeBreaker. Er is namelijk heel wat te besparen op het moederbord en grafische kaart (hij gaat toch niet overklokken ..). [klik](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B549886%5D=1&product%5B353621%5D=1&product%5B634627%5D=1&product%5B648297%5D=1&product%5B683534%5D=1&product%5B452185%5D=1&product%5B260479%5D=1&product%5B649436%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B688183%5D=1&product%5B670182%5D=1) @ActionCodeBreaker: linkjes werken zo: `[tekst](www.link.com)`
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vind je redelijk goedkoop? Ik heb mensen hier voorbij zien komen die dat €300,- vinden, maar ook mensen die dat €90,- vinden. Ik heb naast een budget trouwens ook je voorkeur nodig. Er zijn 3 types die op dit moment het interessantst zijn: TN: Goedkoop, weinig ghosting, slechte kleuren. TN 120Hz: Gemiddeld tot duur, zeer weinig ghosting, matig tot slechte kleuren. IPS: gemiddeld tot duur, wat meer ghosting, super kleuren. Ik heb pas een Dell U2414H gekocht (rond de 200 euro). Dat is een IPS scherm met fantastische kleuren en zeer smalle randjes (leuk als je later multi monitor setups wil zoals ik). Tevens is de inputlag van die monitor letterlijk 0, waardoor het voor zeer snelle games toch nog geschikt is. De ghosting valt mee, maar is wel meer dan een TN scherm uit dezelfde prijsklasse. Voor goede monitor reviews moet je bij tftcentral zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met G2A Shield besteld moet je je scherm delen met hun, en dan voer je de code in waar je wilt activeren (ik heb dit in Windows 8 gedaan, maar neem aan dat het ook gewoon in dat downloadprogramma mag), als je code dan geldig is kan je je Windows downloaden en op een usb of dvd zetten. Wel slim om de code ergens op te schrijven trouwens, je kan hem vaker nodig hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...