Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

ik vond het al zo raar. ik ging dat van hun met dat van jouw vergelijken en wat me opviel was het overklokken. ik had de medewerker nog vermeld dat ik geen verstand heb van overklokken en of het daardoor wel handig is om die producten voor mezelf aan te schaffen. enigste wat hij erop reageerde was dat me garantie eraf zou gaan als ik zou overklokken. heel vaag allemaal. daarom voor de zekerheid gooi ik me winkelmandje maar op deze forum.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

[Beter systeem, minder hoge prijs](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B549886%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B634627%5D=1&product%5B683474%5D=1&product%5B688194%5D=1&product%5B565291%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B610154%5D=1&product%5B683534%5D=1&product%5B613824%5D=1&product%5B631760%5D=1&product%5B649374%5D=1) Hopelijk kun je hier iets mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Deze](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B536990%5D=1&product%5B463574%5D=1&product%5B549886%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B688181%5D=1&product%5B642827%5D=1&product%5B499535%5D=1&product%5B683534%5D=1&product%5B666605%5D=1&product%5B708051%5D=1) PC is voor me samengesteld. Nu vroeg ik me af of een SSD wel noodzakelijk in een game PC. Scheelt de performance van games echt met een normale harddrive? Want ik zat te denken om misschien maar gewoon de 1300 euro PC te kopen (Die trouwens volgens Azerty 1438 euro kost), aangezien daar een i7 processor zit i.p.v een i5, maar dan mis ik dus een SSD en 1TB harddrive ruimte. Past de Hardware van die PC trouwens ook in de case van mijn samenstelling?
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Thomaswolf: Hangt er van af wat je er mee gaat doen. Het zijn totaal verschillende vlakken waarop die twee de performance verbeteren namelijk. Gezien ik de laatste tijd erg veel programmeer (en dus compile), heb ik veel liever een i7 dan een SSD. Gezien ik ook veel andere dingen doe heb ik stiekem zowel een SSD als i7 ;).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: max. 700 waar ga je het voor gebruiken? gamen, mischien videos editten Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: nee processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: corsair 300r non-window verlichting: nee algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: 1tb SSD: nee DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: ja/nee OS: nee
Link naar reactie
Delen op andere sites

oh als dat zo is dan hou ik wel intel. hoe vind je dit: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B549886%5D=1&product%5B648595%5D=1&product%5B683534%5D=1&product%5B717247%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B716238%5D=1&product%5B680217%5D=1&product%5B693927%5D=1&product%5B683472%5D=1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: Op dit moment heb ik 700 maar ik verwacht in januari rond de 900 te kunnen gebruiken waar ga je het voor gebruiken? Gamen: Planetside 2 op medium/high met effecten en lighting zo hoog mogelijk (ook PhysX als mogelijk) Battlefield 4 op high Planetary Annihalation (voor de mensen die het spel niet kennen het is met meerdere planeten en pittig veel units) Muziek luisteren doe ik ook via pc dus ik weet niet of er dan een andere geluidskaart in moet ofzo Overklokken: Bij voorkeur niet maar als het veel voordeel oplevert heb ik er geen problemen mee later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja, tenzij dit te veel kosten of practische problemen oplevert processor koeling: Prestatiegericht maar niet lawaaierig eventueel water koeling (cloosed loop): Maakt niet uit (past toch niet in dit budget denk ik) high end custom loop water koeling(=duur): Nee Voorkeuren voor de kast: Raampje zou wel cool zijn als het geen performance aantast, gewoon een mooie kast, maar niet al te duur >Quote verlichting: Blauw of rood (geen is ook helemaal prima) algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: 1TB SSD: Nee DVD drive: ja ivm besturingssysteem installeren blue ray drive: Nee assemblage: Nee OS: nee, ik zoek zelf wel ergens voor zo weinig mogelijk andere voorkeuren/opmerkingen: Het gaat me er vooral om dat ik de bovengenoemde dingen kan doen op een normale framerate (30+, behalve bij PA want daar is 30 amper haalbaar) Ik vraag me dus vooral af hoe ver ik nog door moet sparen voordat ik een computer kan kopen die alles kan Ik moet ook nog een beeldscherm aanschaffen, ik heb hier nog een oude staan maar heb wel echt een betere nodig. Dus als iemand nog een mooi beeldscherm weet voor ongeveer 150 euro? ^^ Ik wil overigens niet meer dan 40 uitgeven voor fancy dingen zoals lichtjes en raampje enzo, maar gewoon beetje zodat het er cool uitziet kan best Alvast bedankt voor de hulp, handigste forum wat je maar kan vinden :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 700 Euries waar ga je het voor gebruiken? Gamen (Rome total war 2, Arma 3, dota II, Rs) Overklokken: ja/nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja/nee processor koeling: stil/hoge prestatie/stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): ja/nee high end custom loop water koeling(=duur): ja/nee Voorkeuren voor de kast: Denk aan stil/stijlvol/gamelooks/koel/klein/raampje verlichting: kleur/nee algemene componenten: stil/prestatie gericht/beetje van beide minimale HDD grote: .. SSD: ja (hoe groot)/nee DVD drive: ja/nee blue ray drive: ja/nee assemblage: ja/nee OS: nee/ja. Zo ja, dan welke? andere voorkeuren/opmerkingen: ..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...