Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Budget: 700 Euries waar ga je het voor gebruiken? Gamen (Rome total war 2, Arma iii, dota ii, Rs) Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: raampje/Army groen verlichting: nee algemene componenten: stil/prestatie minimale HDD grote: 1TB SSD: ja (128GB?) Geen idee wat dit is. :P DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: nee OS: nee
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo allemaal. Ik heb een Deepcool GammaXX 300 als cpu cooler, wat ik raar vind, is dat ie nooit draait, ook niet als ik een spel aanzet, is dit normaal? En ik heb op mn behuizing (AeroCool PGS B Series XPredator X3) twee knopjes waar ik aan kan draaien, Fan A en Fan B, ik heb hier een beetje aan zitten draaien maar ik vraag me af of ik daardoor misschien iets heb veranderd of dat je moet instellen dat je het handmatig kan doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 730 euro waar ga je het voor gebruiken? Gamen liefste: COD AW Battlefield hardline hoeft niet op ultra maar zel wel leuk zijn :) Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: hoge prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast Denk aan stil/stijlvol/gamelooks/koel/klein/raampje verlichting:ja kleur/nee algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: 500gb SSD als het kan/uitkomt met de prijs de kleinste DVD drive ja blue ray drive: nee assemblage: ja OS: nee andere voorkeuren/opmerkingen: een draadloos wifi kaartje erbij graag
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: Circa 800 euro, prijs is redelijk variabel, maar dit is dus de richtprijs waar ga je het voor gebruiken? de laatste games, zwaar gemodificeerde Skyrim en Fallout, Het liefst natuurlijk zo mooi mogelijk Overklokken: Neen later mogelijkheid voor een extra videokaart: Neen processor Koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: Type kast niet belangrijk, zolang de flow van de koeling maar goed is verlichting: nee algemene componenten: prestatie gericht minimale HDD grote: 1 TB SSD: ja, 128GB/256GB DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: nee OS: nee andere voorkeuren/opmerkingen: Goede koeling voor het complete systeem het liefste 16 GB RAM geheugen, gezien mijn mods e.d. Prefereer Nvidia als GPU, heb daar al veel goede ervaringen mee Hopelijk kun je er wat mee voor dat budget, maar mocht het dus iets duurder worden is dat geen probleem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ik ga binnenkort een leuke laptop kopen voor mijn studie! Nu zit ik tussen deze twee te twijfelen: http://www.campusshop.nl/zcs-01/80030870/hp-probook-450-g2/details.aspx http://www.campusshop.nl/zcs-01/80030886/lenovo-ideapad-y50-70-00745nl/details.aspx Gamen doe ik het liefste gewoon op mijn desktop, die is daar uiteraard voor gemaakt =P Maar af en toe een spelletje op de laptop spelen is zeker niet verkeerd. De vraag is echter meer, is het de €250 waard om de Lenovo te nemen? Of is de HP toch een betere keuze?

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je al een goede desktop heb zou je dan wel zo veel aan een laptopnuitgeven? Ik heb persoonlijk goede ervaringen met HP, alhoewel HP laptops wel wat sneller warmteproblemen lijken te hebben met gamen. De Lenovo heeft specs die wat beter zijn voor gamen dan de HP, maar het is wel een behoorlijk groot bedrag voor een laptop. Ik weet niet wat voor games je wil spelen en op hoe hoog, de HP is gegarandeerd goed voor wat lichtere games, de lenovo kan nog wat zwaarder aan. Hopelijk kan iemand anders hier je nog wat verder helpen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal Ik zoek een monitor van tussen de 120 en 160 euro Ik ga m vooral gebruiken om op te gamen, en wat dingen voor school maar dat kan er toch wel op Het zou erg mooi uitkomen als ik het scherm aan de muur kan hangen, dus als er een scherm is met die optie zou dat geweldig zijn. Minimaal 20 inch maar meer is altijd leuker. Geen voorkeur qua merk ofzo, geen touchscreen of dat soort grappen maar gewoon een goede gamemonitor :D Alle suggesties zijn welkom
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Goed genoeg](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B683466%5D=1&product%5B632791%5D=1&product%5B645239%5D=1&product%5B693927%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B688154%5D=1&product%5B560732%5D=1&product%5B620113%5D=1&product%5B626553%5D=1)? Als je niet wil streamen kun je eventueel voor de R9 290(X) gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Klik](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B452330%5D=1&product%5B549886%5D=1&product%5B555977%5D=1&product%5B683534%5D=1&product%5B717247%5D=1&product%5B558322%5D=1&product%5B566985%5D=1&product%5B626550%5D=1&product%5B649972%5D=1&product%5B693927%5D=1) Is boven je budget, maar als je graag 16GB geheugen wilt en een SSD, zou je anders te veel moeten besparen op de CPU en GPU.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...