Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nu ik eindelijk wat geld over heb, ben ik van plan mn pc uit te breiden. Ik heb nu een gtx 660ti en heb (waarschijnlijk) al een tweede, exact hetzelfde, 660ti kaart. Ik heb mn pc besteld via dit topic met de hulp van BBQ. Ik heb toen aangegeven dat ik een mogelijkheid voor 2de videokaart wilde. Maar hoe gaat dat nou in zn werk? Hoe sluit ik die 2de videokaart aan en hoe weet mn pc dat ik nu 2 videokaarten aangesloten heb? Zijn de prestaties echt dubbel zo goed? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

In verband met de aanstaande GTX900 serie aankondigingen: Als ik zou moeten upgraden vanaf een 660 Ti, zou ik dan beter kunnen wachten op deze serie icm eventuele prijsverlaging voor de 700 serie, of gewoon een GPU aanschaffen en hiermee verder gaan? het schijnt dat de 900 serie niet bijster veel beter is geworden, maar als ik geen 700 serie heb, kan ik dan niet beter voor een nieuwere GPU gaan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dan 4 USB aansluitingen aan de voorkant. Hoeveel aansluitingen je aan de achterkant krijgt hangt af van het moederbord (meestal 4 tot 8). Welke chipset je voor wilt gaan hangt volledig af van je voorkeuren en plannen. De één kan beter voor een Z97 gaan, de ander beter voor een B85. De volgende keer moet je dit echt allemaal in één comment plaatsen. Dit levert echt een chaos op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...