Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volgens mij voegt 5.1 of 7.1 in een headset niet veel meer toe dan een fatsoenlijke stereo-headset. Daarnaast hangt het af van het spel wat je speelt (of het 5.1 en 7.1 support). Er zijn genoeg artikelen via google te vinden of wat het daadwerkelijke verschil is tussen stereo en 5.1 en 7.1.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de microfoon hecht ik totaal geen waarde. hij moet gewoon prima zitten, hoeft niet zo overdreven als de Steelseries Siberia elite bijvoorbeeld, gewoon prima. Het gaat me bijna alleen maar om het geluid. in Battlefield moeten de schoten en voetstappen goed te plaatsen zijn bijvoorbeeld. het geluid zo goed mogelijk voor dit geld, als het kan gewoon goed comfort en de microfoon maakt me geen zak uit. :) Kun je iets met deze info?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf geen goede ervaringen met Razer, vooral niet als het gaat om geluidskwaliteit. Je kunt veel beter op zoek gaan naar normale headphones (zonder mic dus). De meeste gaming headsets zijn overpriced en kunnen qua geluidskwaliteit absoluut niet op tegen normale headphones. Kijk naar AKG, Sennheiser (non gaming), V-Moda en audio-technica als je op zoek bent naar kwaliteit. Merken als Beats en Logitech moet je vermijden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 800 euro waar ga je het voor gebruiken? vooral gamen. In het begin ga ik waarschijnlijk middelzware games spelen en later mischien wat zwaardere. Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: Liever niet maar als het echt nodig is dan wel. processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): ja als het niet te duur is. high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: koel/stil het liefst, maar is niet noodzakelijk. En het liefst ook een grote voor eventuele uitbreidingen later. verlichting: nee algemene componenten: vooral prestatie gericht, maar het moet niet te lawaaierig worden. minimale HDD grote: 1 TB SSD: nee DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: nee OS: ja, Het liefst windows 8 maar windows 7 is ook goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtelefoons/audio-technica-ath-m50x-studio-hoofdtelefoon deze heb ik een paar dagen geleden aangeschaft. komt een erg helder geluid uit en hij is ook nog eens redelijk geluidsdicht. door de afneembare kabels kun je hem ook gewoon voor andere dingen dan gaming gebruiken zoals muziek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...