Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En nu weer eens een vraag van mij. Ik heb een HyperX Cloud headset, en die heeft 60 Ohm weerstand. Nu kan de directe aansluiting dat goed poweren zonder kwaliteitsverlies maar de front niet (sommige frequenties worden wat doffer). Het probleem is dat mijn mobo audio aansluitingen EXTREME last hebben van interference, van de videokaart echt heel erg en zelfs als ik mijn muis beweeg hoor ik een luide piep. Ik ben op zoek naar een goedkope oplossing en dacht persoonlijk aan [dit.](http://tweakers.net/pricewatch/379993/creative-labs-sound-blaster-audigy-fx.html) IS dit een goeie keuze of zijn er betere oplossingen dan een geluidskaart met ingebouwde headphone amp?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste lezers, Ik probeer al tijdje uit te zoeken wat een geschikte pc is voor mij. Tot nog toe heeft dit alleen geleid tot koppijn aangezien ik niks van computers weet…. Love en respect voor degene die mij kan helpen het cyberslachtveld weer te betreden. Budget: Dat wat nodig is om actuele games zonder bugs te spelen, zat zelf te denken richting 600. waar ga je het voor gebruiken? wasd, fps games. (titanfall, blacklight.) Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: mag processor koeling: geen idee eventueel water koeling (cloosed loop): nee beetje lawaai maakt niks high end custom loop water koeling(=duur): ? Voorkeuren voor de kast: compact, klein. verlichting: mag algemene componenten: prestatie gericht minimale HDD grote: uhh…? SSD: ? DVD drive: ja? Neem ik aan voor games. blue ray drive: nee assemblage: ja OS: ? andere voorkeuren/opmerkingen: Ik ben echt digibeet dus heb het liefst iets dat weinig onderhoud vergt en speelklaar is. (op windows installeren na dan.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Processor: Intel® Core™ i5-4460 Moederbord: GIGABYTE G1.Sniper B5 Behuizing: Fractal Design Define R4 Black Pearl (kan makkelijk veranderd worden. Geheugen: Crucial 8 GB DDR3-1600 Kit Harde schijf: Seagate Barracuda 7200.14, 1 TB harde schijf Voeding: XFX PRO550W Core Edition Grafische kaart: MSI R9 270 Gaming 2G, grafische kaart Bij alternate kom je op 700 euro uit. Hiermee kan je wel een aantal jaren mee vooruit, zeker qua processor kracht. 1 TB hdd grote is voor nu wel genoeg en voor een SSD is het budget iets te klein.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die 700 euro inclusief of exclusief assemblage? De behuizing (R4) is mooi, maar totaal overpriced en totaal niet geschikt voor dit budget. Ik zat eerder te denken aan de SPEC-03 van corsair. Het moederbord mag ook wel wat goedkoper. Met die besparingen kun je wat extra's steken in de processor. Die 4460 is snel, maar net op het randje tbh. De 4590 is wellicht wat meer geschikt zonder dat je te veel extra betaalt. [Dit](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B555977%5D=1&product%5B568285%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B648595%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B683533%5D=1&product%5B678989%5D=1&product%5B624150%5D=1) is waar ik op uit kom. Dat is inclusief assemblage, met (iets betere processor) en wat voordeligere geprijsde componenten zoals de behuizing.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had die behuizing eigenlijk als noodoplossing bedacht ;). Ik ben niet zo thuis in low end behuizingen dus had geen idee wat goed is. Heeft het moederbord wat jij aanbeveeld ook een goede geluidschip. De sniper staat erom bekend dat hij een geluidschip heeft die je kan vergelijken met een externe geluidskaart. Ook denk ik niet dat de extra processor power nodig is voor een 270x eerlijk gezegd. En zoals ik eerder had gereageerd, je kan veel geld besparen door de pc zelf te bouwen/ door iemand in de omgeving te laten bouwen. Meestal vinden hobby'isten dit het leukste van gamen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een nieuwe PC gaan bouwen en vroeg toch af of jij nog veranderingen in mijn lijstje kan brengen. Budget: 1000/1100 euro waar ga je het voor gebruiken? Gamen! Far cry 4,AC Unity etc. Op Ultra uiteraard Overklokken: Nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: Ja processor koeling: Stil eventueel water koeling (cloosed loop): Nee high end custom loop water koeling(=duur): Nee Voorkeuren voor de kast: Fractal design R4 verlichting: Nee algemene componenten: stil minimale HDD grote: 2 TB SSD: Ja 250 GB DVD drive: Nee blue ray drive: Nee assemblage: Nee (Doe ik uiteraard zelf ;) ) OS: Nee (heb ik al) andere voorkeuren/opmerkingen: Ik wil graag een stijlvol systeem die in idle gewoon stil is. Vandaar keuze van sommige componenten. Ik dacht zelf aan dit lijstje: http://tweakers.net/gallery/584441#tab:wenslijst De voeding en het moederbord zijn ontworpen voor als de componenten onder 25% gebruikt worden de fans niet aan gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...