Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Die build van jou is heel mooi, ook qua prestaties. Je hebt wel 2 voedingen geselecteerd, ik zou beiden weghalen en voor een Corsair CX750 gaan. Persoonlijk zou ik die HDD omwisselen voor een 2TB Seagate Desktop SSHD voor een tientje extra, maar dat is niet echt noodzakelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

-Beter dan stock intel koeler.(je hebt namelijk geen koeler gekozen) -Bij de z87 g45 moederbord moet je eerst de bios updaten via een ingewikkelde manier voordat ie de i5 4690 herkent, bij normale manier heb je kans dat je de bios naar de klote helpt(ik heb zelf de z87 g45). -De MSI gtx 970 is leverbaar, die asus niet(bij azerty althans).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo, Ik heb zelf weer eens pc upgrade neigingen dus ik had gehoopt dat iemand mij zou kunnen helpen. Mijn huidige specs: Mobo: h61 iCafe Ram: 8 gb 1333mhz Cpu: i5-3570 Cpu koeler: standaard intel gpu: msi twin frozr gtx 780 Nou wou ik graag mijn cpu, mobo upgraden en nog een cpu koeler aanschaffen. Dit wil ik doen voor het bedrag van 290 euro ( en als het kan, graag minder :p). Ik ben niet zo'n overclock meester dus daar hoeft geen rekening mee worden gehouden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haal een andere voeding. Je gaat niet overklokken, dus aan extreem lage ripple's heb je echt helemaal niks. Je kunt 40 euro besparen op de voeding, wat je vervolgens kunt investeren in een betere cpu koeler. Mocht het design van de fractal define r4 je aanspreken, zou je ook kunnen kijken naar de NZXT S340. Die is een stuk goedkoper, maar geeft je wel wat meer features en een vergelijkbaar design.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil dus graag een game PC kopen en hier heb ik een lijstje met wat ik zou willen. Maar eerst nog een vraagje: is een 600GB harde schijf groot genoeg? want sommige mensen hier boven hebben 2TB. Budget: zo laag mogelijk, maar ik wil wel games van nu en later op prima kwaliteit kunnen spelen waar ga je het voor gebruiken? GAMEN! (ik ben geen firstperson shooter fan) Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: nee processor koeling: het liefst stil eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: geen (niet te lelijk) verlichting: nee algemene componenten: beetje van beide, meer richting de prestatie kant minimale HDD grote: 600 GB SSD: nee DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: nee OS: windows 7 of 8(.1) andere voorkeuren/opmerkingen: Ik heb nog geen monitor, muis en keyboard
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B423154%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B646002%5D=1&product%5B555971%5D=1&product%5B568285%5D=1&product%5B626998%5D=1&product%5B678820%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B649325%5D=1&product%5B465602%5D=1&product%5B552064%5D=1&product%5B423640%5D=1 Alsjeblieft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...