Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Budget: max 1400 euro waar ga je het voor gebruiken? gamen en soms editen Overklokken: ja later later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja totaal wil ik 3 kaarten hebben later processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): ja ik denk aan de h100i high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: CM Storm Enforcer, als je betere alternatief weet kan dat ook verlichting: rood algemene componenten: stil/prestatie gericht/beetje van beide minimale HDD grote: 1 tb SSD: geen idee weet niet of per se noodzakelijk is DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: nee OS: nee andere voorkeuren/opmerkingen: ik wil graag mijn pc compleet vernieuwen. ik dacht zelf aan dit (weet niet hoe je die link in een woord zet) http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B401249%5D=1&product%5B732238%5D=1&product%5B688122%5D=1&product%5B707629%5D=1&product%5B564541%5D=1&product%5B509165%5D=1&product%5B645223%5D=1&product%5B528532%5D=1&product%5B626780%5D=1&product%5B609124%5D=1&product%5B642781%5D=1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 950 euro waar ga je het voor gebruiken? Gamen - 3d tekenen (school) Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: nee processor koeling: stil eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: Stil verlichting: nee algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: 500Gb SSD: nee (leuke upgrade voor later) DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: nee OS: Ja Windows 8.1 andere voorkeuren/opmerkingen: Mensen nog suggesties voor monitor en toestenbord?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 3 grafische kaarten wilt, zul je een ander moederbord en een andere processor moeten kopen. Dat verhoogt de kosten met zo'n 200-300 euro en dat is het totaal niet waard. Ik zou het lekker bij een max van twee grafische kaarten houden. Straks kijk ik even of het slim is om iets te veranderen aan je samenstelling.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na lang wachten eindelijk een nieuwe pc besteld! Specs: Define R4 Black Pearl, behuizing 8 GB DDR3-1600 Kit, geheugen STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, grafische kaart Barracuda 7200.14, 1 TB harde schijf Z87-G45 Gaming, socket 1150 moederbord Core™ i5-4690, 3,5 GHz (3,9 GHz Turbo Boost) 1150 processor MX100 CT256MX100SSD1, 256 GB SSD RM750, 750 Watt voeding Tranquillo Rev.2, Actieve CPU koeler Totaal: 1160 euro Ik zet er donderdag nadat ik hem in elkaar heb gezet wel foto's op :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

@theviperNL met het geld dat ik nu bespaar op die ssd kan ik een betere videokaart kopen, als er later geld is voor een ssd dan kan ik gewoon mijn bestanden van mijn hdd backupen en een nieuwe schone installatie van windows op de ssd zetten en dan de backup bestanden daar op zetten (games en grote programma's op de hdd laten staan)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn HDD krijgt telkens drops als ik hem benchmark in HDtune. Dit lijkt me niet goed. Het is de allerbekenste HDD van seagate 1 tb. Bij een benchmark op tweakers staat ook zo'n benchmark maar dan 1 lijn naar beneden, mijn HDD dropt van 200MB naar 10MB. http://ic.tweakimg.net/ext/i/productsurvey/57623/27481.thumb.png http://tweakers.net/pricewatch/297054/seagate-desktop-hdd-1tb.html
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ten einde raad! Mijn PC geeft geen beeld, als ik hem opstart hoor je de de fans harder draaien dan normaal maar ik krijg geen beeld te zien, ik kan ook niet in de BIOS. Het ligt niet aan de monitoren want ik heb het met meerdere geprobeerd, ook heb ik mijn PC verschoont maar dat hielp ook niet. Ik heb deze hele dag gegoogled naar een oplossing maar ik durf niet te sleutelen aan mijn PC, bovendien heb ik geen reserve onderdelen. het is een medion pc van een paar jaar oud.. Ik hoop zo dat jullie kunnen helpen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...