Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik had dit zelfde probleem toen ik mijn pc voor het eerst binnen kreeg. bij mij was de grafische kaart kapot en het pci-e slot ontwricht. ik zou dus even de grafische kaart eruit halen en kijken of er geen zichtbare beschadigingen zijn op het mb. dan even opnieuw proberen
Link naar reactie
Delen op andere sites

De deadline voor mijn pc is ingekort nadat het duidelijk was geworden dat GTA V in januari voor de pc uitkomt. En aangezien geld een beetje een issue is heb ik besloten om eerst het bare minimum van mijn uiteindelijke systeem aan te schaffen en later uit te breiden zodat ik er zeker van ben dat ik GTA kan spelen zodra het uit is. Dit is wat ik nu heb: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B649976%5D=1&product%5B707630%5D=1&product%5B683483%5D=1&product%5B688122%5D=1&product%5B645238%5D=1&product%5B400619%5D=1&product%5B452330%5D=1 (gpu komt later, dat word afhankelijk van m'n budget maar waarschijnlijk word het tijdelijk een 760 totdat ik genoeg geld heb voor een betere) Ik ben hier best wel tevreden over, maar wat ik graag wou weten is of het ook allemaal werkt, en dat ik niet erge compatibiliteitsproblemen tegenkom. mvg, Day
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er niet verkeerd uit, die extra ram om mee te beginnen is niet een slechte suggestie, die moederbord had ik ook overwogen, maar ik zat er aan te denken om later twee kaarten in sli te later lopen en deze heeft maar 1 PCI-E x16. En ik weet dat er goedkopere kasten zijn maar de kast die ik eerst had ben ik wel bereid voor om wat extra centjes voor neer te leggen, ik vind hem nog al ziek namelijk. Maar als ik de pc neem met wat ik eerst had (nu 8gb ipv 4gb) zal dat dan allemaal wel werken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal Ik had mijn moederbord (ASRockH97M pro4) geretourneerd naar azerty Die bleek inderdaad defect en ze hebben een nieuwe besteld, maar die bleef daar ook niet te werken dus hebben ze gevraagd of ik nog een keer hetzelfde moederbord wil bestellen of een andere. Hoe groot is de kans dat hij weer niet werkt en wat zijn goede alternatieven? Ik heb de build van 800 dus alles wat daarin zit moet erop passen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoek een gaming muis voor minder dan 40 euro. Hoeft er niet bijzonder uit te zien of veel knoppen op de zijkant te hebben, gewoon iets wat goed werkt. Als het kan zijn 2 knoppen op de linkerkant wel handig Verder is DPI ook niet echt belangrijk, gewoon 1600 -1800 zou al wel goed genoeg moeten zijn. Ik wil geen draadloze muis, want dat gedoe met batterijen is erg irritant en duur. Er zijn een paar muizen te vinde voor een lage prijs maar zijn die de moeite waard? (Zoals de trust gxt 25) Wat gebruiken jullie en zijn er goede muizen te koop voor een mooi prijsje?
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Sharkoon Darkglider](http://azerty.nl/producten/product_detail/1071/538890/sharkoon-darkglider-muis-laser-10-knop-pen-met-bekabeling-usb.html?channel_code=40), dit is een hele goeie muis qua specificaties, echt een topper. Enige nadeel is dat de bouwkwaliteit net iets minder is dan andere muizen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...