Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Volgens mij kan je kaart Unity nog gewoon afspelen. Zelfs als dat nu nog niet 100% zeker is, kan je het altijd even uitproberen voordat je een enorme investering gaat maken. Maar draait je kaart nu niet gewoon prima? Jij alleen kan dat beoordelen. Ik weet niet hoe graag jij de beste prestaties wilt behalen in games, en hoeveel geld je te spenderen hebt. Als vrij binnenkort toch een update wilt uitvoeren, dan zou ik sowieso toch even wachten tot AMD binnenkort hun nieuwe kaarten aankondigt. Hoelang dat gaat duren is niet helemaal zeker, maar er wordt rond februari verwacht. Maar anders zou ik nog een jaartje wachten, de vooruitgang qua kracht zou dan veel groter zijn!

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey jongens, daar ben ik weer eens. Een vriend van me wil me een PC verkopen met de volgende specs: AMD 8320 8core 3.9 ghz (processor) Nvidea GeForce gt640 (2gb ram) 16 GB RAM 2 TB HDD + 250 GB SSD Coolermaster k380 (kast) Coolermaster seidon 120v (water cooling) Gigabyte GA-970A-DS3P [AM3+ ATX 970 4x DDR3 2000+ Multi-GPU Ready GBLAN] (Moederbord) CD-DVD Station Hij heeft hem gebouwd voor 950 euro, hij is een jaar oud en heeft nog geen enkel probleem ondervonden. Hij wil hem verkopen voor 750 euro. Ik laat hem nog eens nakijken door iemand die ik ken (hij is gediplomeerd, ja :P) en hij zet me Windows 8.1 bij Azerty erop (80 euro) en nog een WiFi kaart voor ~35 euro. Doen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een paar foto's http://th08.deviantart.net/fs71/PRE/f/2014/309/3/3/img_20141105_wa0002_by_b17bawmber-d85dodn.jpg http://th01.deviantart.net/fs70/PRE/f/2014/309/6/4/img_20141105_wa0001_by_b17bawmber-d85dodm.jpg http://th01.deviantart.net/fs71/PRE/f/2014/309/8/c/img_20141105_wa0000_by_b17bawmber-d85dodi.jpg

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je snelle reactie! Dan wacht ik inderdaad nog een jaartje.. dan heb ik een euro of 4-500 te besteden voor een nieuwe videokaart..

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er mee wilt gaan gamen is het zeker te duur. De videokaart is de bottleneck, deze kan Battlefield 3 net op 30 fps aan. In deze tijd is dat gewoon te weinig als je moderne games wilt gaan spelen. Nou is de rest van de build nog aardig oké, en je kan er eventueel zelf een nieuwe videokaart er in gaan zetten (Mobo ondersteund nog de GTX 780) maar daar moet je verder weer aardig wat eurotjes voor gaan neerleggen. Daarnaast moet je dan ook nog checken of de PSU alles dan nog draaiende kan houden. Ook had ik gehoord dat de onderhoud van een waterkoeling ook vrij prijzig kan worden. Ik zou zelf liever een eigen computer in elkaar gaan zetten. Voor €700/€800 kan je al wat heel mooi's maken! Zeker als je besluit meer uit te geven!

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weer een ander probleem, mijn voeding ventilator draait als een gek, ik heb dit al twee keer meegemaakt en toen kreeg ik opstartherstel en werkte die weer. Nu start ik mijn PC op en draait de voeding super hard, zoals ik nog nooit heb gehoord. Voor de rest doet die het gewoon goed (aan stof kan het niet liggen)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...