Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb totaal geen ervaring met het vervangen van onderdelen dus dat durf ik hier niet zomaar te doen. De eerste 10 minuten na opstarten gaat dat ding ratelen als een malle, als dat het enige is heb ik daar niet zo'n groot probleem mee maar ik kan me niet voorstellen dat dat niet slecht is voor mijn PC.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu zit ik met een heel ander probleem hij geeft bij het instaleren van windows 7 krijg ik telkens een foutmelding: Kan windows niet op deze schijf instaleren de hardware van deze computer ondersteunt mogelijk het opstarten in deze schijf niet. Zorg ervoor dat de schijfcontroller is ingeschakeld in het bios-menu van de computer. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik ben op dit moment aan het sparen om weer een vaste pc te kopen. Hiermee wil ik vooral gamen ik heb een budget van 850 euro (incl. Scherm) Windows hoef ik er niet bij die heeft iemand voor me en een vriend zet de pc voor me in elkaar. Wat is de beste setup met scherm voor dit geld en welke games kan ik er dan goed mee Draaien?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er hier mensen die aan Case Modding doen? @OMGWTFBBQ Misschien is het handig om binnenkort even je Steam username te updaten sinds dit allemaal weer verandert is. Je zou bijvoorbeeld je steamcommunity page kunnen plaatsen in de vorm van zo'n link: http://steamcommunity.com/id/(nickname die ingevuld is op profiel) Merkte het toevallig op ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog altijd dezelfde nick hoor :O! En ja ik doe aan casemodding. Hier vindt je mijn PC: http://imgur.com/a/36yMW/all Op een streepje op het moederbord na, was **niks** geel aan mijn PC. Alles wat dus geel is heb ik geverfd. Verder heb ik aan mijn behuizing nog het een en ander lopen zagen en boren om alle waterkoeling op de juiste plek te krijgen. Het nadeel van het modden is natuurlijk dat je garantie direct vervalt. Maar ach, als je mijn lijstje bekijkt met dingen die geen garantie meer hebben, maakt de behuizing ook niet zo veel meer uit: Fans: Geverfd CPU: Delid Moederbord: Onderdelen weggehaald en/of vervangen GPU: Koeler veranderd Geheugen: Stickers er af Voeding: Stickers er af en kleine interne aanpassingen Behuizing: Verven, zagen en boren
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...