Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Budget: (zie ik in het eindresultaat) waar ga je het voor gebruiken? Gaming, school, videobewerking, evt. servers, casemodding Overklokken: ja (later) later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: Prestatie voor still eventueel water koeling (cloosed loop): indien nodig high end custom loop water koeling(=duur): ja Voorkeuren voor de kast: Stijlvol, raampje, gamelooks mag verlichting: rood of blauw algemene componenten: beide minimale HDD grote: 1 tot 2 tb SSD: ja 200+- DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: nee OS: meest recente andere voorkeuren/opmerkingen: Zoals ik al zij, casemodding gaat een factor worden bij deze case dus het zou super zijn als daar rekening mee gehouden kan worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Dell P2414H](http://maxict.nl/product/3880573/dell-p2414h-led-monitor-605-cm-238-1920-x-1080-fullhd-ips-250-cd-m2-10001-20000001-dynamisch-8-ms-dvi-d-vga-displayport-mit-3-jahre-advanced-exchange-und-premium-panel-garantie-860-bbbq?btwview=in&rs=tweakers&utm_source=tweakers&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricewatch) [LG 25UM65-P (21:9 formaat :D)](http://azerty.nl/producten/product_detail/4297/680668/lg-25um65-p-led-monitor-25-2560-x-1080-fullhd-ips-250-cd-m2-5000000-1-dynamisch-2xhdmi-dvi-d-displayport-lu.html?channel_code=40)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vrij gemiddeld game systeem eigenlijk. Ik hoorde ook van een clanmaat van me dat de Strix niet zo goed is als dat het blijkt te zijn. Verder zie ik er niet heel veel van terug in met modding. Ja ok, je moet zelf je onderdelen kleur geven etc. maar mis de waterkoeling :O Verder is het systeem denk ik zeker wel goed voor gaming / bewerking.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerder kiezen voor een GTX 980 dan voor een i7, maar beide is natuurlijk nog mooier ;). Daarbij moet ik je waarschuwen voor de kosten van custom loop waterkoeling. Daarbij moet je rekenen op een prijs van ongeveer 550 euro. Het kost een hoop tijd en planning om zoiets voor je te ontwerpen en samen te stellen, dus je moet echt zeker weten dat je het wil. Wat betreft casemodding kan ik je de NZXT Switch 810 zeker aanraden, maar misschien past hij niet helemaal bij je smaak. Sowieso zijn de meeste NZXT behuizingen erg geschikt voor casemodding, net als die van Lian-Li en een aantal van Corsair. INWIN heeft ook een aantal behuizingen die makkelijk te modden zijn, maar INWIN is over het algemeen erg duur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...