Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb nog nooit een fan hoeven te smeren, dus de kans is vrij klein dat het bij jou wel nodig is. Daarbij is de kans groter dat je de fan molt dan dat je hem fixt. Er zitten namelijk een aantal dingen in een fan die makkelijk breken en/of erg gevoelig zijn voor stof en vuil. Het smeren van een fan moet je dus alleen doen als je echt weet waar je mee bezig bent en als je zeker weet dat dat het probleem is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hem inderdaad niet aangesloten op de GPU, dom. Maar krijg nu deze foutmelding: "Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden: \windows\system32\config\system U kunt proberen om dit bestand te repareren door windows setup te starten vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden. Kies "R" in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten." CD heb ik niet in bezit, het was al een heel oud en traag ding dus echt rouwig zal ik er niet om zijn. Al blijft het stom dat die voordat ik hem opschroefde wel gewoon werkte.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben opzoek naar een grafische kaart om twee schermen tegelijk te gebruiken. Het is niet noodzakelijk om er mee te gamen. Welke kunnen jullie aanraden. De samenstelling van de computer is nog niet duidelijk. Als het kan niet al te duur, maar wel goed natuurlijk:) Mocht een samenstelling nodig zijn, kunnen jullie aan paar aanraden zodat ik een keuze heb?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog niet duidelijk of de cpu van intel of amd wordt. Het gaat ook niet om games te spelen. Op de computer word wel gewerkt met photoshop. (computer moet zelf nog in elkaar gezet worden en ik ben er nog neit helemaal uit wat er in komt, Daar moet ik nog degene over spreken).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...