Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Stof: Stofzuiger, compressor, lucht in een busje etc. Als er veel stof zit kun je het best eerst proberen het er gewoon met je handen uit te pulken. En het koelpasta vervangen met alcohol doe je als volgt: -- Je haalt de koeler los -- haal de meeste pasta er af met wat wc papier, -- doe wat pure alcohol (paar euro bij kruidvat, klein flesje. Neem zo hoog mogelijk alcohol percentage) op een microvezel doek en haal het laatste beetje er af. -- Vervolgens laten opdrogen en dan een klein beetje pasta op de processor doen (a 1 dopert) -- Koeler weer plaatsen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow haha, we hebben eigenlijk door heen mijn kamer vloerbedekking. Lijkt me het verstandigste dat ik het misschien in de keuken op het aanrechtblad ga doen? Daar ligt zeil etc. dus dat is denk het minst statische. Thanks voor de uitleg, ik zal het laten weten als het gelukt is :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het op het aanrecht legt, leg er dan wel even een handdoek onder. Dan beschadig je de PC en het aanrecht niet. @assasin: Die chart klopt niet helemaal, want bij dikkere koelpasta's is het slimmer om het wel uit te smeren en bij liquid metal koelpasta's MOET je het uitsmeren. Maar dat spul is bijna even duur als goud xD.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, thanks voor de reacties! Ik wil graag deze halen, omdat ik 'm als eerste vond en er ook schoonmaak dingetjes bij zitten. En als het echt maar zo'n klein dropje hoeft te zijn, zal dit meer dan genoeg zijn toch? http://www.alternate.nl/Cooler-Master/IC-Essential-E2/html/product/1002579?tk=7&lk=9358
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 1000€ waar ga je het voor gebruiken? Games zoals; Gta v Battlefield 4 witcher 3 Overklokken: Nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: raampje verlichting: nee algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: Wat het beste is SSD: ja wil er windows op hebben staan (snel opstarten etc..) DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: ja OS: Windows 8.1 andere voorkeuren/opmerkingen: Wil er ook graag een goede wifi kaart.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ActionCodeBreaker, de processor snap ik niks van. Waarom zou je bij een 1000 euro budget nog voor een 'gemiddelde' processor gaan? Tevens is het atm misschien verstandig om even te wachten tot de GTX 960 uit komt. Grote kans dat dat Nvidia's prijsvechter gaat worden, waar AMD vervolgens met prijsdalingen op moet reageren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...