Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oke guys! Help! Ik heb een paar dagen geleden gepost over welke upgrades er misschien mogelijk waren met mijn specs + budget toen er naar buiten kwam dat mijn CPU veel te heet is. Nu heb ik echt alles wat los kon los gemaakt, schoon gemaakt, heb de koelpasta vervangen en 100 filmpjes gekeken hoe je het beste die pasta kunt aanbrengen in hoeveelheid. Uiteindelijk conclusie dat het niet groter dan een ewrt en niet kleiner dan een rijst korrel moet zijn heb ik het er netjes opgedaan, het niet uitgesmeerd want dat ging vanzelf. Vol goede moed start ik net mijn PC op en open Speccy. Helaas is mijn AMD A8-6600K nog stééds al meteen 75-80 graden.. Iemand nog tips? Ik heb alle ventilatortjes netjes terug gedraaid en als ik nu in m'n PC voel is het ook helemaal niet heet. Eigenlijk gewoon kamer temperatuur. Heb ook even rond geneusd op Google en er kwam naar boven dat er veel 'heating problems' zijn met de AMD A8-6600K, vooral het lees gedeelte en dat het dus best zo kan zijn dat het een normale temperatuur is maar het reading programma het verkeerd aangeeft. Wat denken jullie? xo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou kunnen door het hoge stroomverbruik van de AMD dat je VRM heatsinks te heet worden. Ik heb een AMD FX 8150 en ik had ook problemen met temperatuur en ik denk dat de VRM's op m'n moeerbord de hoeveelheid stroom niet aankonden. Het probleem was verholpen toen ik een nieuw moederbord gekocht heb... Overigens koop ik geen AMD-processors meer, maja beetje zonde om nu meteen weer een nieuw moederbord te kopen om over te kunnen stappen naar een Intelprocessor.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik had een klein vraagje. Is [DIT](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B721887%5D=1&product%5B683538%5D=1&product%5B732238%5D=1&product%5B640644%5D=1&product%5B683486%5D=1) wat en ben ik iets vergeten? Het is niet voor mij persoonlijk maar ik wou even weten of ik iets mis of verkeerd heb gekozen ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt alles, maar je betaalt wel echt een fortuin voor een voeding+behuizing+mobo. Ik zou dan zelf eerder [dit](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B570417%5D=1&product%5B449555%5D=1&product%5B465202%5D=2&product%5B688145%5D=1&product%5B732238%5D=1&product%5B683476%5D=1&product%5B683538%5D=1&product%5B708044%5D=1&product%5B452330%5D=1) kiezen. Dan krijg je overduidelijk meer voor minder.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is er in vele kleurtjes, dus zoek een leuke uit zou ik zeggen. Let wel op dat je de ITX variant neemt en niet de mATX variant. Die nightblade is leuk, maar je betaalt echt heel erg veel voor die behuizing. Daarbij heb ik zo mijn twijfels over de kloeling als je er echt van dat soort high-end componenten in gaat stoppen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een i7 aan raden heeft uberhaupt geen nut nauwelijks sneller in games behalve als je gaat videobewerkeb ander verhaal dan.Hypertrading word bijna nooit ondersteund je kan beter een i5 met of zonder unlocked multiplier aanbieden.Scheelt allemaal toch een hoop centen als je toch niet gaat overklokken. Een ssd aanraden alles voelt bliksem snel aan na verloop van tijd gaat de hdd toch vol slippen. Sneller werkgeheugen heeft ook nauwelijks effect in pc's behalve als het de amd i serie die apu's hebben er wel baat bij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor een monitor in dat formaat gaan dat is nog te betalen.Nauwelijks inputlag,geen beeld verbeter zooi die je monitor trager maken. Cynster zoek het hertz topic op staat een hoop op.Heb je een ziggo,upc,kpn of een ander merk kastje staan?Of kijk je alleen anoloog tv dat geval is een tv beter.In dat geval sony tv inputlagg van rond de 30 ms.En dan alle beeldverbeterzooi uit zetten!!!! @omgwtfbbq Zou je een fabeltjes topic kunnen maken over hardware gerelateerde zaken zoals,inputlag,screen tearing,sli/crossfire enz.Zijn toch wel vaak vragen over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...