Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Niemand heeft het gedaan dus daar is geen antwoord op te geven. Maar ik zou nee zeggen. De 2gb versie heeft (neem ik aan, in tegenstelling van de OP) echt niet alle verbindingen/circuits die de 4gb versie heeft. En als hij dat wel heeft moet je de 2gb module er af zien te halen zonder iets te beschadigen en daarna er nog een (werkende) 4gb module er op weten te krijgen. En een andere BIOS er op modden wil ook niet altijd goed gaan, als het je al lukt om eentje te vinden. Als je niks met zo'n kaart doet en een 4gb versie kan lenen om alle circuits/connectors te vergelijken is het misschien te doen, maar dit lijkt mij echt zo'n project wat je alleen voor de grap zou doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 750,- waar ga je het voor gebruiken? Games als Dayz Cs go en meer Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: nee processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: Strak verlichting: nee algemene componenten: prestatie gericht minimale HDD grote: 1tb SSD: nee, later aanschaffen DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: nee OS: nee andere voorkeuren/opmerkingen: ..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 600 euro waar ga je het voor gebruiken? School (informatica middelbare school), photoshop, internet, films. Ik ben niet van plan er (veel) op te gamen Overklokken: nee later mogelijkheid voor een extra videokaart: maakt niet uit processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: Goedkoop ;P coolermaster vind ik vaak wel mooi verlichting: maakt niet uit algemene componenten: beetje van beide minimale HDD grote: 500GB SSD: nee DVD drive: ja blue ray drive: liefst wel, hoeft niet assemblage: nee OS: Ja, Windows 8 andere voorkeuren/opmerkingen: -
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, Zelf zat ik te denken aan dit: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B452330%5D=1&product%5B568285%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B555977%5D=1&product%5B717247%5D=1&product%5B678985%5D=1&product%5B798304%5D=1&product%5B683534%5D=1 had er 800,- van gemaakt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus, ik ben toe aan een nieuwe gaming-pc aangezien mijn huidige door mijn handige oom in elkaar is gezet en die is inmiddels al 2 jaar overleden :/ Ik heb zelf nog nooit een pc in elkaar gezet en ben ook niet echt van plan dat te gaan doen. Ik zit te denken aan een Alienware Alpha en dan de goedkoopste versie (i3 4gb ram). Volgens filmpjes op YT kan je hiermee o.a. Far Cry 4 op ultra 1080 spelen met 30fps. Wat denken jullie daarvan? Budget: €500 à €600 waar ga je het voor gebruiken? In ieder geval een aantal jaar de laatste spellen spelen, maar ik ben niet zo veeleisend dus high graphics, 25fps en 720p is prima. Overklokken: Liever niet, mag later mogelijkheid voor een extra videokaart: Ja processor koeling: stil en prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: stil/klein verlichting: hoeft niet persé algemene componenten: prestatie gericht minimale HDD grote: 500 gig is prima SSD: nee DVD drive: hoeft niet, heb een externe blue ray drive: nee assemblage: JA OS: Liefst windows 8.1, indien niet mogelijk zet ik er zelf Steam OS op andere voorkeuren/opmerkingen: - Alvast bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...