Ga naar inhoud

CdAB 13 [XIII] Once Upon A Time In The Internet


k1ng

Aanbevolen berichten

Wat je hier beschrijft was en ben ik het nogsteeds mee eens. Het probleem is alleen dat het wegsturen van nieuwe mensen niet gebeurt met 'nee' of 'ga weg', maar tegenwoordig met een betrekking naar meerdere ziektes of aandoeningen. We gaan nog even kijken of we iets kunnen doen met de regels welke voor alsnog boven elk CdAB moeten komen te staan, maar dat is nog even afwachten. Verder is bijna elke nieuwe gebruiker wiens eerste post hier in het CdAB is, een troll. Meldt het in dat soort gevallen gewoon bij ons en ga niet na een aantal reacties schelden of wat dan ook. Zoals je weet is dat precies waar dat soort figuren op uit zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

> Het gros komt hier gewoon niet meer. De bans van het oude forum zijn opgeheven (bijvoorbeeld marco had een permban tot in de eeuwen der eeuwen amen) en er is zover ik weet nog niemand op dit forum geband. Was dat maar zo, Ward vond het nodig mij 1 week voor de nieuwe site een eeuwige ban mee te geven waar ik nog steeds van kan genieten. Tevens las ik hieronder ergens dat het met een opmerking van mij was begonnen? Voor zover ik weet heeft het niet met mij alleen te maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...