Ga naar inhoud

CdAB 13 [XIII] Once Upon A Time In The Internet


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat me nog het meeste verbaast, is dat jullie hard lopen te zeiken om een ban als iemand buiten jullie 'groepje' onzin topics aan het openen is. Nu is het een van 'jullie' en is PU.nl te klein. Ik begin bijna van jullie te houden. Ga ik nu weer lekker genieten van mijn zondag. Bnwr komt de komende week niet terug, dus accepteer dat nu maar gewoon. Später.
Link naar reactie
Delen op andere sites

bnwr is niet echt buiten ons 'groepje' imo. Hij hoort er al langer 'bij' dan moi. >Het was alsof hij in mega letters overal neerzette 'Ban mij alsjeblieft!' Van die topics snap ik heus wel hoor. Net als iedereen hier. Maar om gebanned te worden vanwege het kopiëren/plakken van een PM is een beetje overdreven. Ik zie er geen kwaad in als men dat doet (behalve als er gevoelige informatie in staat. Maar hij had net zo goed kunnen zeggen "ik kreeg een waarschuwing."
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee! bnwr! Maar om eerlijk te zijn vind ik het plaatsen van een pm van een mod ook niet helemaal okee hoor. Die parodietopics juist weer wel, ik snap niet dat de mods daar in eerste instantie al zo moeilijk over deden. Goed, genoeg geslijmd bij beide kanten, ik ben zo brak als een half opgegeten schnitzel. Gebruik je fantasie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...