bkmeijer-2 Geplaatst: 28 december 2020 Delen Geplaatst: 28 december 2020 Volgens mij sloopte hij niets en maakte hij niets kapot. Genoeg om op te noemen waar BLM voor staat (google is je vriend), waarvan Finn die aan de kant wordt gezet is al een voorbeeld is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 28 december 2020 Delen Geplaatst: 28 december 2020 13 Assassins Een samurai film van Takashi Miike en dat kun je zien ook, hele vette villain met nogal sadistische spelletjes en een gevecht van pak m beet een half uur om je vingers bij af te likken. 8/10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 28 december 2020 Delen Geplaatst: 28 december 2020 Hij werd aan de kant gezet omdat hij bagger was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sherzad Geplaatst: 28 december 2020 Delen Geplaatst: 28 december 2020 Birds of prey, best een leuke film Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 2 januari 2021 Delen Geplaatst: 2 januari 2021 Fires on the Plain Een oorlogsfilm van Tsukamoto dus dan is het vol gas en ook bij deze is het prijs! Deed me her en der zelfs wat denken aan Come and See, alleen verstoten in de jungle op zoek naar menselijkheid. Gruwelijk harde film dus laat de zwakke maag maar weer thuis. 9/10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 4 januari 2021 Delen Geplaatst: 4 januari 2021 Fijn om te horen Early Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shadowfox Geplaatst: 5 januari 2021 Delen Geplaatst: 5 januari 2021 Psst, de serie van 'What We Do in the Shadows' is ook echt geweldig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 6 januari 2021 Delen Geplaatst: 6 januari 2021 Kotoko Een moeder van een kind heeft last van dubbel zicht en ziet dus bij iedere persoon 2 personen, alleen als ze zingt heeft ze hier geen last van. Na een tijdje kan ze dit niet meer aan en neemt kinderbescherming de baby van haar weg en zo is de spiraal van ellende ingezet. Heel intens gefilmd want je zit continu op de huid van het hoofdpersonage, visueel geweldig en de soundtrack... pfffft mannekes! Dit is er 1 die ik lang ga heugen. 9/10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 6 januari 2021 Delen Geplaatst: 6 januari 2021 >Psst, de serie van 'What We Do in the Shadows' is ook echt geweldig Is dit ook als een mockumentary gemaakt ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarkLeGion Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Salo... zieke shit indd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 What a life, what a night What a beautiful, beautiful ride! Wat mij betreft de nummer 1 film van afgelopen jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Pieces of a Woman Mooi maar triest drama over een stel dat tijdens een thuisbevalling hun baby verliest. Uitstekend acteerwerk, sfeervolle muziek en opvallend frivool camerawerk voor een verder vrije sobere film. Er zitten een aantal hele mooie ‘one-shot scènes’ in, waarvan vooral de openingsscène behoorlijk indruk maakte. De film weet het niveau van die intense eerste 20/25 minuten daarna niet meer te evenaren maar blijft ondanks dat voor de rest van de speelduur toch een bovengemiddeld sterke dramafilm, om uiteindelijk tot een bevredigend einde te komen. 8 kipcorns, afgerond naar boven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 9 januari 2021 Delen Geplaatst: 9 januari 2021 Lone Survivor. Aanrader, alleen had The Rock vrij snel door hoeveel er over bleven. Sommige scènes voelde je gewoon de pijn, The Rock is dan wel van steen, maar hoe hard die lui een paar rocks kopten, dat ging door merg en steen. The Rock geeft deze film 9 uit 10 stenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bkmeijer-2 Geplaatst: 9 januari 2021 Delen Geplaatst: 9 januari 2021 Little Women en Druk staan bij mij op het lijstje, en aangezien ik het helemaal eens ben over Mosul, Mank en Ma Rainey, zijn die dus ook wel aanraders Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 9 januari 2021 Delen Geplaatst: 9 januari 2021 The Mule. Die oude pakezel kan het nog steeds. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bkmeijer-2 Geplaatst: 9 januari 2021 Delen Geplaatst: 9 januari 2021 Mudbound. Doet niets bijzonders, maar slaagt bij de thema's waar het op doelt. The Social Network. Had nog beter kunnen zijn zonder de onchronologische vertelling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 9 januari 2021 Delen Geplaatst: 9 januari 2021 The Social Network is inderdaad erg leuk. The Rock kan in dat licht ook The Founder aanraden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 9 januari 2021 Delen Geplaatst: 9 januari 2021 Parasite, The Rock kan hier alleen op zeggen, wat een geniaal meesterwerk. Een 10 uit 10 voor een film uit de top 10 van de man die zelf altijd een 10 uit 10 is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 10 januari 2021 Delen Geplaatst: 10 januari 2021 Tigers are not afraid Cicade de Deus meets pan's labyrinth in Mexico, genoten van deze. 8/10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 10 januari 2021 Delen Geplaatst: 10 januari 2021 Bill & Ted Face the Music. Had nooit gemaakt mogen worden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 11 januari 2021 Delen Geplaatst: 11 januari 2021 The long kiss goodnight 90's action flick met Geena Davis & Samuel L. Jackson. Humor, oneliners en over de top actie scenes. Jackson is geniaal in deze. 7.5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 11 januari 2021 Delen Geplaatst: 11 januari 2021 Whiplash herkeken, nog steeds een van de beste films van de afgelopen 10 jaar. Dat laatste kwartier :o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 11 januari 2021 Delen Geplaatst: 11 januari 2021 Oh en Spectacular Now, prima coming of age filmpje dat de cliché romcom valkuilen netjes vermijdt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 11 januari 2021 Delen Geplaatst: 11 januari 2021 Ik vond dat het prototype overrated pompeuze Oscar-film. Maar over smaak valt niet te twisten :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 12 januari 2021 Delen Geplaatst: 12 januari 2021 The Beat that my heart skipped > Whiplash Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.