Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Snowwhite and the huntsman. Alleen heeft sneeuwwitje zelf de hele tijd een gezichtsuitdrukking alsof ze last heeft van dwarslaesie. Een 9,5, matig.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister naar de voor premieres van House at the End of the Street en Sinister geweest. Die eerste is gewoon een leuke film die ik zelf erg vermakelijk vond. Maar Sinister! Man wat vond ik hem vet. Ik kijk zelf erg graag horrorfilms en heb er echt al heeeeel veel gezien. Maar ik kan me de laatste keer dat ik zo´n enge film heb gezien niet herrineren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu Grave Encounters. Ik was gister op een feestje we hebben deze film helemaal in het donker gekeken. Ik denk dat dit de engste film is die ik ooit heb gezien, erger dan die paranormal activity. Ik geef hem een 8, matig.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...