Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Love Actually. Raar. Waarom is Martin Freeman naakt?spacer.png

aangepast door roastednerd

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, LittleBigMan zei:

Nou ja zeg, m'n bloedeigen topic is mij onteigend. En er mist een zooi comments. Wel fijn dat teksten er nu zo uit kunnen zien.

 

Edit: en dit is blijkbaar m'n eerste comment!

Ja, het lijkt wel of topics slechts deels gemigreerd zijn en aan andere users gekoppeld zijn.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Reb3nga zei:

Ja, het lijkt wel of topics slechts deels gemigreerd zijn en aan andere users gekoppeld zijn.
 

Het zijn een soort ''placeholder accounts'' dus die ''andere user'' ben je eigenlijk zelf. Volgens mij zijn ze wel nog bezig met migreren ofzo want mijn placeholder account is verdwenen en heb opeens heel veel comments erbij. Dus misschien gebeurt dat voor jullie ook nog en staat dit topic straks weer op naam van LBM.

  • Like 1

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

The Life Aquatic with Steve Zissou. Niet heel erg dat Wes Anderson styltje, maar wel vermakelijk.

The Last Duel. De vertelvorm is een leuk experiment, maar werkt niet waardoor het voelt alsof er in sneltreinvaart alsnog door het verhaal heen gewerkt wordt.

The Royal Tenenbaums. Dit is nou op-en-top Wes Anderson. Niet zijn beste, maar wel een van zijn betere.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

West Side Story

De laatste film die ik in de bioscoop heb kunnen zien dit jaar - al was ik me daarvan niet bewust toen ik in de zaal zat. Een bitterzoet voorlopig afscheid bleek het te zijn, gezien het recente overlijden van Stephen Sondheim. Hij schijnt nauw betrokken te zijn geweest bij deze remake, ondanks dat hij de 90 was gepasseerd, en dat alleen al geeft me de moed Spielbergs nieuwste een positieve reactie te gunnen.

Cijfer: 8,2

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Hand of God

Daar issie dan, zo op de valreep nog de film van het jaar! Sorrentino heeft het voor elkaar gekregen om alle emoties te raken, en goed raak ook. Beelden om bij te kwijlen, een soundtrack die niet meer uit mijn hoofd gaat en alle acteurs spelen de pannen van het dak, tis gwn 1 groot feest! En Chalamet kan inpakken, de italiaanse versie staat klaar.

10/10

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spider-Man: No Way Home. Vermakeliijke Marvelfilm. Vooral leuk voor oude mensen die nostalgie hebben naar Toby.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe matrix, slechtste matrix ooit en dat zegt wat. Alles werd van de oude delen nagedaan en op teruggeblikt, iedereen komt terug uit de dood of weet ik veel waar ze waren. Teveel gelul weinig wol. Bood echt helemaal niks nieuws. Te vaag en ingewikkeld verhaal. Bullettime is niet boeiend meer. Trinity blijft een lelijke oninteressante man. Snap niet waarom de robots nog steeds slecht zijn na wapenstilstand. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, LeroyDogg zei:

Definieer “oud” ?

Oud genoeg om Spider-man 1, 2 en 3 gezien te hebben toen ze uitkwamen in elk geval. Iedereen boven de 30 is sowieso oud.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-12-2021 om 15:52, roastednerd zei:

Spider-Man: No Way Home. Vermakeliijke Marvelfilm. Vooral leuk voor oude mensen die nostalgie hebben naar Toby.

Snap niet dat mensen Toby zo geweldig vinden, vreselijke spiderman. Totaal niet peter parker waardig, vind eigenlijk van alle films er niet 1 bij in de buurt komen, maar Toby al helemaal niet. Zelfde als met alle mary janes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...