Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, Doornroosje zei:

The Adam Project op Netflix. Best geinig, hap-slik-weg film.

Ik keek het met name omdat Jennifer Garner en Mark Ruffalo weer een stel spelen, zoals in 13 Going on 30, een van mijn lievelingsfilms als pubermeisje ❤️

Die heb ik toevallig ook even gekeken gisteren... vond hem erg tegenvallen juist. Pleurde zelfs halverwege bijna in slaap, en dat heb ik toch niet zo snel met films.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Scarafax zei:

Die heb ik toevallig ook even gekeken gisteren... vond hem erg tegenvallen juist. Pleurde zelfs halverwege bijna in slaap, en dat heb ik toch niet zo snel met films.

Ja nee, het was niet goed ofzo. Maar ik vind weinig films goed, sowieso omdat ik na een uur passief op de bank zitten naar een scherm kijken het wel goed geweest vind. Tijdens deze film heb ik ook nog ff de keuken gepoetst en mijn maaltijden voor de volgende dag klaargemaakt ?

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Doornroosje zei:

Leuk die plaatjes maar geef nou maar gewoon een review van de film!!!

KLEINE SPOILERS, KIJK UIT!!


Geluid was fantastisch, zeker wanneer de Batmobile zijn entree deed, holy shit wat een sound?

Catwoman stal de show, wat een badass chick!

Penguin fucking vette personage.

The Riddler leek zo uit een horror movie te zijn gestapt. Die heeft zichtbaar jeugdtrauma’s opgelopen, vet uitgewerkt (props voor de schrijvers).

Verhaal blijft boeiend tot het eind, meesterlijk geschreven, nergens dacht ik het antwoord te weten. Meesterlijk.

Actie is niet overdreven veel aanwezig, dus wanneer er actie is dan geniet je er echt van. Zeker op de manier waarop het gefilmd is. Cinematografie op z’n hoogst.

Batman zelf? Voelt aan als een mens, niks bovennatuurlijks of wat dan ook, daardoor leek hij niet onsterfelijk en zat ik in sommige scènes echt gespannen te kijken?

Sound, cinematografie, verhaal: 8,8/10

 

Ow, en de character die de show steelt? Gotham City. Wat een shithole is die stad zeg?

aangepast door LeroyDogg

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, LeroyDogg zei:

KLEINE SPOILERS, KIJK UIT!!


Geluid was fantastisch, zeker wanneer de Batmobile zijn entree deed, holy shit wat een sound?

Catwoman stal de show, wat een badass chick!

Penguin fucking vette personage.

The Riddler leek zo uit een horror movie te zijn gestapt. Die heeft zichtbaar jeugdtrauma’s opgelopen, vet uitgewerkt (props voor de schrijvers).

Verhaal blijft boeiend tot het eind, meesterlijk geschreven, nergens dacht ik het antwoord te weten. Meesterlijk.

Actie is niet overdreven veel aanwezig, dus wanneer er actie is dan geniet je er echt van. Zeker op de manier waarop het gefilmd is. Cinematografie op z’n hoogst.

Batman zelf? Voelt aan als een mens, niks bovennatuurlijks of wat dan ook, daardoor leek hij niet onsterfelijk en zat ik in sommige scènes echt gespannen te kijken?

Sound, cinematografie, verhaal: 8,8/10

 

Ow, en de character die de show steelt? Gotham City. Wat een shithole is die stad zeg?

Ik vind het geluid in die bioscopen meestal veel te hard maar ik ben dan ook een oude vrouw. Muziek enzo vond ik wel mooi en passend verder.

ik schrok trouwens een beetje toen ik de credits zag en erachterkwam dat hottie Collin Farrel die fucking penguin speelt

  • Like 1

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-3-2022 om 23:14, Doornroosje zei:

Ik vind het geluid in die bioscopen meestal veel te hard maar ik ben dan ook een oude vrouw. Muziek enzo vond ik wel mooi en passend verder.

ik schrok trouwens een beetje toen ik de credits zag en erachterkwam dat hottie Collin Farrel die fucking penguin speelt

Wat voor cijfer zou jij ‘m geven?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gister dus naar The Batman geweest en ik ben echt niet zo'n filmsnob oid maar ik snap dus niet zo goed waar alle hype vandaan komt. Redelijk vermakelijke film maar hij duurde 3 (!!!) uur en voor iemand met de concentratiespan van een peuter, die óók nog eens de nodige pintjes achterover heeft gewerkt van tevoren is dat toch een redelijke uitdaging. Had makkelijk een uur korter gekund en waarom ze Collin Farrell (goeie acteur hoor) hebben gecast als the Penguin en hem een soort dikke Robert de Niro (''Whatayadooiin'') hebben gemaakt is me ook een raadsel. Al met al vermakelijk, 7/10.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-3-2022 om 23:14, Doornroosje zei:

Batman zelf? Voelt aan als een mens, niks bovennatuurlijks of wat dan ook, daardoor leek hij niet onsterfelijk en zat ik in sommige scènes echt gespannen te kijken?

Daar ben ik het niet mee eens. Die kerel wordt letterlijk aan alle kanten geraakt door machinegeweervuur en kogels ketsen van hem af alsof het erwten zijn. Of dat hij doodleuk weg wandelt na zijn crash met die parachute. Niet dat ik anders verwacht van een superheldenfilm, maar ''niks bovennatuurlijks'' zou ik het niet noemen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Arendjan zei:

Daar ben ik het niet mee eens. Die kerel wordt letterlijk aan alle kanten geraakt door machinegeweervuur en kogels ketsen van hem af alsof het erwten zijn. Of dat hij doodleuk weg wandelt na zijn crash met die parachute. Niet dat ik anders verwacht van een superheldenfilm, maar ''niks bovennatuurlijks'' zou ik het niet noemen.

Snap niet dat je quote van Doornroosje komt, want die had ik geschreven.

Anywayz, hij maakt schoonheidsfoutjes hier en daar, iets wat ik niet had verwacht van The Bat. Daarnaast is ie gewoon gek in z’n kop en niet bang om de pijp uit te gaan en zijn suite is kogelwerend.

Het blijft natuurlijk wel Batman hè;)

aangepast door LeroyDogg

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, LeroyDogg zei:

Snap niet dat je quote van Doornroosje komt, want die had ik geschreven.

Anywayz, hij maakt schoonheidsfoutjes hier en daar, iets wat ik niet had verwacht van The Bat. Daarnaast is ie gewoon gek in z’n kop en niet bang om de pijp uit te gaan en zijn suite is kogelwerend.

Het blijft natuurlijk wel Batman hè;)

Ik DENK dat hij per ongeluk mij gequote had, dat wilde verwijderen en jou wilde quoten maar dat mijn naam bleef staan. 

  • Like 1

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Doornroosje zei:

Ik DENK dat hij per ongeluk mij gequote had, dat wilde verwijderen en jou wilde quoten maar dat mijn naam bleef staan. 

Nope, gewoon Leroy gequote. Zal wel een foutje van de site zijn.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-3-2022 om 08:36, Reb3nga zei:

Ik zag zojuist de trailer van Alex Garland's nieuwe film. Deze man lijkt na Ex Machina, DEVs en Annihilation alleen maar voltreffers te maken:

 

Yess en nog iets meer de horror richting in dan zijn vorige lijkt het. Zin in!!!

Sowieso is A24 en horror natuurlijk al snel raak. Ook genoten van X in de bios onlangs.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-3-2022 om 14:00, LeroyDogg zei:

The Batman kijken in een lege bios, hier word ik dus écht happy van?

82B2A00A-4A24-4C66-86A7-B577BF1D703D.jpeg

30121B2D-146D-4B71-AFCC-98319E47C9B2.jpeg

Lekker hoor, al zijn die ligstoelen bij Pathé wel erg comfortabel moet The Rock zeggen. Bios in de middag is sowieso de shit, lege zalen, geen irritante lui.

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

The Unbearable Weight of Massive Talent.

Nicolas Cage speelt Nick Cage en dat levert een verdomd vermakelijke meta film op. Verassing!

4 sterren.

 

The Northman.

Voldoet aan de verwachtingen. Het is niet vaak dat een film met zo'n groot budget zo gewaagd en bruut is. Heerlijk!

4 1/2 sterren.

Gisteren gehoord dat ze hier vanaf 19 mei Everything Everywhere All At Once gaan draaien. Wat kijk ik daar naar uit!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Rock heeft The Many Saints of Newark gezien. Als groot Soprano’s fan een heerlijk feest van herkenning hoe ze de Soprano characters vorm geven in hun jonge jaren. Heb je niks met de Soprano’s, dan heb je niks aan deze film en op zichzelf staand valt hij waarschijnlijk erg tegen. 
Maar die jongen die een een jonge Silvio speelt verdiend daar echt een Oscar voor ???.

Voor Soprano fans 4 canneloni’s uit 5.

Voor niet Soprano fans hooguit 2,5 zeurende Goomar’s uit 5.

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...