Ga naar inhoud

Ome Henk (vroeger, toen hij nog leuk was)


Streepje X

Aanbevolen berichten

De wat oudere jongelui onder ons, moet deze man nog kennen. De humor was leuk en droog en je lag dubbel van het lachen bij je CD speler. Althans, ik tenminste wel;-) Ik bedoel, wie gooit er nou midden in de nacht zijn flessen in de glasbak?(nadat ie met de hele handel al van de trap was gelazerd) ** "Hallo beste vriend. F.J. hier, dat staat voor Floris Jan ik ben je nieuwe buur, Fleppenstijn is de naam. Zeg luister 's kerel zou je misschien wat minder luid op het keyboard van je willen musiceren, Want mijn kristallen glazen staan te vibreren in de Lounge"** **"Meneer Aart, meneer Aart ! Bert, van Ernie, zegt altijd, dat u altijd zo zit door te zeiken over alles ..." "Zo zo zo pinjo, heeft Bert dat gezegd Pinjo ..." "Kijk ! Dat bedoelt Bert natuurlijk ! Zo zo zo Pinjo, heeft Bert dat gezegd Pinjo ... en dat zeurt zo maar door en door en door... "Ik vind je wel een beetje brutaal worden Pinjo ! En trouwens, ddd-die Bert hangt me ook al jaren de strot uit! Ik denk dat ik maar eens in ga grijpen!" -Even later bij Bert en Ernie ...(na wat gezeur van Ernie, die een spelletje wil spelen) Meneer Aart:"Bert! Hee Bert! Steek je hoofd is uit het raam als je durft!" "Wil je dan opsodemieteren meneer Aart, met je gore konijnenhok'' Oj ja?? Hier *meneer Aart schiet* **
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...