Ga naar inhoud

Nieuwe XBOX of Playstation


emblem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Lekker wachten tot ze goedkoper zijn, als ze er in oktober zijn ben ik nog bezig met de last of us and gta V, ik ga voor ps4. Nooit een fanboy geweest ik heb een: n64, xbox en nu een ps3 in mijn bezit gehad, ik ga gewoon voor de console die mij het meeste aanspreekt. En dat zal denk ik de ps4 zijn, ook niet echt fan van de xbox exclusives, met uitzondering van Halo en Fable.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik had echt wel verwacht dat er meer mensen waren die voor een xbox kiezen. Ik heb zelf wel een rare geschiedenis qua consoles. SNES, Playstation, Playstation 2, XBOX 360. Ik denk dat ik dit keer maar is goed ga informeren maar ik moet zeggen dat XBOX me goed bevalt en dat ik slechtere dingen heb gehoord over de PS3. Maar mijn gevoel zegt nu XBOX
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet of the flamen hoor, maar het lijkt of hier zoveel mensen een Sony console nemen. Terwijl ik nog 2006 herinner.. Iedereen een xbox 360 en ik maar trouw volhouden dat de PS3 wel weer zijn momento ging krijgen. Toch gelijk 5 jaar later xD Ik denk kdat ik ze allebei bij launch haal zolang er vette games bij zitten. Halo 5 :P Killzone 4 :D Fuck yeah
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het slaat nergens op om nu te gaan kiezen terwijl je nog niks weet over de consoles. Ik wacht tot ze allebei zijn aangekondigd en alles bekent is en dan kies ik degene waarvan ik denk dat het de beste is. Ik ga niet af op onderbuik gevoelens. Dat heb ik ook met deze generatie gedaan en heb er nooit spijt van gehad dat ik de ps3 heb gekozen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me gruwelijk dom om nu al te beslissen een product te gaan kopen waar je nog niets van af weet. Persoonlijk lijkt backwards compatibility erg belangrijk om gamers te houden. Momenteel heb ik een X360, dus als de nieuwe mij toe staat de oude games te spelen, en hopelijk ook de originele xbox games, dan telt dat zeker wel mee. Maar ik sta er evengoed voor open om een playstation aan te schaffen, als de functies van de console me meer aanspreken, en de line up. Duurt zowiezo nog wel tot een price drop voordat ik een nieuwe console aanschaf, wordt anders veel te duur en in het begin zijn er nog niet veel games voor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van mening veranderd als de ps4 daadwerkelijk 100/150 euro duurder word (lees laatste pu voorspellingen) dan ga ik voor xbox Ik ga er namelijk van uit dat de ps4 niet zo veel beter word dat het me in een klap 100/150 euro waard is. Betalen voor live gaat niet in een klap en dat is een stuk portomonnee vriendelijker aangezien mijn spaarcenten foetsie zijn ivm verhuizing Maargoed zal altijd nog in overeenstemming moeten met vriendlief en dat hangt weer af van zijn vrienden zodat hij online kan gamen met ze.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om 100% eerlijk te zijn vind ik dit een dom Topic (eigenlijk mag ik zoiets niet zeggen aangezien ik een level 0 n00b ben) omdat we vrij weinig weten over de next-gen XBOX en PS. Maar om toch nog iets toe te voegen, ik zou voor de PS4 (orbis, hoe dat ding ook mag gaan heten) aangezien ik een enorme fan van Uncharted, Killzone, LBP en GT ben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...