Ga naar inhoud

Denk eens na, ik ga dat ook doen

Mr_G
 Delen

Aanbevolen berichten

Deze deal, zal een hele tijd blijven staan, zodat uw goed hebt kunnen nadenken, over uw beslissing.

Dit zijn de voorwaarden om de deal te laten slagen...

U wilde een PS5 kopen, maar dacht niet dat een Pre order nodig was, dus u hebt geen PS5. 

Ik wel, en indien je deze wil, voltooi je jouw deel van de deal....

U gaat de next gen Switch pre orderen met de nieuwe Zelda. 

Wanneer u deze heeft, mag u deze ruilen voor mijn PS5. 

Ik durf die ruil doen, maar er is nog tijd, om hierover na te denken. 

U zou het misschien raar vinden om een next gen Switch voor een ander te gaan pre-orderen, maar op deze manier, indien u een PS5 wilt, kan u deze krijgen. 

Uiteindelikk is de PS5 meer waard, want het is een multimediacenter, met 4K DVD, Blue Ray en DVD. 

U kiest. 

PS5 fantastisch, mogen weleens system sellers komen, maar nieuwe Switch Nintendo, met nieuwe Zelda

Dit is een prachtige, eerlijke en goed uitgekiende deal/mogelijkheid voor beiden, om te hebben wat we willen.

Voor mij hoeft dit niet, PS5 is nice, maar indien u deze PS5 wil, is het aan jou om mij te verleiden, deze deal met verlies af te ronden. 

Laat maar staan, en denk ondertussen. 

Ik zou niet denken dat tegen dan de PS5's in de winkel liggen. 

Indien u dit denkt, zal u zwaar teleurgesteld zijn wanneer dit niet zo is, de opvolger van Switch niet gepreordered hebt, en ik moet zeggen dat je je niet aan de deal hebt gehouden, en deze hierdoor moet afblazen.

Waarna u nog steeds geen PS5 hebt.

De interesse rond deze deal zal toenemen, naarmate de Switch opvolger-release nadert, want er zal nogal nagedacht worden, ook door mezelf: Wil ik dat wel?

Doe er iets bij wat de deal definitief rond maakt, en als gamer, kan u dat. 

Overhaal mij dus om de PS5 zonder wroeging voor de Switch-Zelda te ruilen. 

Wilt u werkelijk een PS5? 

Met zekerheid, ipv nog drie jaar te wachten, dan kan dat, op voorwaarde dat u de goedkopere Next Gen Switch middels Pre Order aanschaft, en deze tegen de PS5 mag ruilen. 

Doet u dat niet, zal ik daar geen last van hebben, want de PS5 is knap, maar u mogelijks wel, wanneer u een jaar en half later denkt: "Damn, indien ik die Next Gen Switch gepreprdered had, was ik al een jaar en half aan het spelen. " 

Enneuh, wacht er nog maar twee jaartjes bij, want de PS5, is zo  onvoorstelbaar hard gewild, dat u te laat zal beseffen, dat de enige reden om eraan te geraken, onze deal was. 

Hetvis een scenario, maar hou er rekening mee, want mijn scenario's kunnen kloppen.

Slaag dit voorstel ergens op, en denk er met regelmaat, eens over na. 

Knappe deal, maar u moet naadt Zelda iets toevoegen, wat de deal gelijk doet aanvoelen. 

De PS5 is duurder, ik heb games, multimedia, high tech onderdelen... 

Indien u deze deal werkelijk wil, zal u als gamer, mij snel kunnen overtuigen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen