Ga naar inhoud

Need for Speed Underground 3?


Eight

Aanbevolen berichten

Heren en Dames, Need for Speed Underground 2. Wie kent hem nog? Of beter gezegd, wie speelt hem nog? Ik wel, namelijk. Jep, 9 jaar geleden dat-ie uit kwam. Brooke Burke die Rachel Teller speelde, en toen nog fotomodel was. (Inmiddels getransformeerd naar een echte MILF, zoals sommige heren dat noemen). Scheuren in de straten van Bayview en in de bocht driften met 200 km/uur. Jahoor, ik hou er wel van, die arcade racers. Maargoed, effe to the point: De Need for Speed serie. - The Need for Speed (1994) - Need for Speed II (1997) - Need for Speed III: Hot Pursuit (1998) - Need for Speed: High Stakes (1999) - Need for Speed: Porsche Unleashed (2000) - Motor City Online (2001, de NFS World van toen) - Need for Speed: Hot Pursuit II (2002, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) - Need for Speed: Underground (2003) - Need for Speed: Underground II (2004) - Need for Speed: Underground Rivals (2005, PSP) - Need for Speed: Most Wanted (2005, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) - Need for Speed: Carbon (2006) - Need for Speed: ProStreet (2007) - Need for Speed: Undercover (2008) - Need for Speed: Shift (2009) - Need for Speed: Nitro (2009, Nintendo only) - Need for Speed: World (2010, online RPG) - Need for Speed: Hot Pursuit (2010, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!) - Shift II, Unleashed (2011) - Need for Speed: The Run (2011) - Need for Speed: Most Wanted (2012, !!!!!!!!!!!!!!!!!!) De uitroeptekens, juist, je ziet het al. Hot Pursuit 2010, een herhaling van een succesvolle titel uit de geschiedenis van Need for Speed. Most Wanted 2012, een herhaling van een succesvolle titel uit de geschiedenis van Need for Speed. Underground, Underground 2, Underground 3? Ik durf er wel op te wedden dat Underground 2 de meest verkochte Need for Speed is. Mijn theorie is dus: 2013 > Need For Speed Underground 3! Het straatracen, met tuning e.d! Dat is wat het Need for Speed publiek heel gauw weer wil zien, anders kan men over een jaar of twee niet meer spreken van een echt Need for Speed publiek. Mensen die tijdens NFSU2 in de puberteit zaten, zijn nu huisvaders! Komop, waar blijft ie!!?? Underground MOET de nieuwe titelherhaling van EA Games! Eens/Oneens? :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...