Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij kocht?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

as_if_i_care: hoeveel van de 258 antwoorden heb jij zelf geschreven?! Een stuk of 40 misschien? Dat is niet normaal hoor en zelfs een beetje zielig... Zo blijft jouw topic altijd op de eerste pagina staan, beetje vies tegenover anderen hoor... Wel chill topic verder! Misschien weer eens een nieuwe maken met een nieuw onderwerp?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is zielig, dat ik veel games koop? Het zal mijn een worst wezen waar dit topic staat. Ik ben dit topic gestart omdat het er op de oude site wel was maar op de nieuwe nog niet en niemand anders starte het. Ik ben waarschijnlijk van je vaders leeftijd dus wat de fuck zou het mijn bommen dat mijn naam boven dit topic staat? Denk je dat ik op mijn leeftijd daar een stijve lul van krijg? Grow the fuck up fuck face! Het geeft maar aan hoe triest jij zelf bent dat je denkt dat anderen zo denken. Maar hey als jij denk dat je belangrijk bent als een van je topics hoog staat, vind een van de mods en misschien kan jouw naam hier boven staan inplaats van die van mij, je mag hem met al mijn liefde overnemen en veel plezier er mee. Fucking pubers en hun gelul!!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...