Avant-La-Lettre Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart Een topic om de stikstofdampen van je verbale diarree met anderen te delen. 3 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart Boeren kuttitel. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 27 maart Auteur Delen Geplaatst: 27 maart Ik had niks anders verwacht van de grachtengordel-elite hier op het forum. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart Caroline laat je tieten zien. Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart Uiers* 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart Over diarree gesproken, iemand ooit nog wat vernomen van Leroy? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart gefeliciteerd arend jan      1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart Sommige zaken waren vroeger wel echt beter. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 maart Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 11 uren geleden, Reb3nga zei: Sommige zaken waren vroeger wel echt beter. Â Â 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart Jongons en meisjes ik heb een baan gevonden. 2 Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart 35 minuten geleden, roastednerd zei: Jongons en meisjes ik heb een baan gevonden. Lekker mon ami! Waar ga je werken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 maart Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 1 uur terug, roastednerd zei: Jongons en meisjes ik heb een baan gevonden. Ik dacht dat je met je OnlyFans genoeg verdiende? 1 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart 1 uur terug, 1UP zei: Lekker mon ami! Waar ga je werken? Ik ga aan de slag bij een baggermaatschappij als R&D engineer. Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 maart Auteur Delen Geplaatst: 28 maart Gaaf! Welkom bij team loonslaaf. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 maart Auteur Delen Geplaatst: 28 maart (aangepast) Vandaag brand ik trouwens een kaarsje voor ons aller Nextgen. Zijn favoriete complottheorist Micha Kat staat namelijk voor de rechter. 28 maart aangepast door Avant-La-Lettre 2 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart 1 uur geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik dacht dat je met je OnlyFans genoeg verdiende? Helaas is de markt voor mannenvoeten maar beperkt. Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 maart Auteur Delen Geplaatst: 28 maart Kut om te horen man. Ik vind het in ieder geval wel geil!!! Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart Gefeliciteerd Roastednerd! De engineer was ook altijd mijn favoriet in TF2. 5 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart 3 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Kut om te horen man. Ik vind het in ieder geval wel geil!!! Hi 🙂 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 29 maart Delen Geplaatst: 29 maart Gefeliciteerd. Nerd. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 maart Delen Geplaatst: 29 maart Wat is de overeenkomst tussen een priester en iemand met griep? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 29 maart Delen Geplaatst: 29 maart vertel het mij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 maart Delen Geplaatst: 30 maart Liggen beide met een snotneus in bed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 31 maart Delen Geplaatst: 31 maart Soms dan denk ik een heel grappige comment te plaatsen en dan krijg ik 0 likes om vervolgens 4 likes te krijgen op een niet grappige kutcomment zoals hierboven. Ik snap jullie niet.. 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 31 maart Delen Geplaatst: 31 maart Gefeliciteerd! Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.