Ga naar inhoud

CdAB 155 [CLV] Sweet Caroline's Endemische-Emissie-Emporium


Avant-La-Lettre

Aanbevolen berichten

Met het drukke internetverkeer op deze pagina momenteel ben ik toch vrij trots dat alle drie de populairste berichten van de afgelopen tijd van moi zijn.

  • Like 3

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men heeft blijkbaar wat beters te doen tegenwoordig. Wat dan? Ergens anders kansloos zijn? Jongens???

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Marvin_Toepoel zei:

Moest even afstand nemen voor het geval Avant weer met z´n snikkel in een of andere exotische champagne hangt en er hier over schrijft.

Als ik leuke bijschriften verzin mag ik ook naar Hawaii, toch? Toch???

Ben bang dat een PU-uitje in de Paradiso al te veel gevraagd is..

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat ik helemaal niet van gamen houd, dacht ik eens mee te doen met een door de pu georganiseerd toernooi. NK allround gaming, scheelt dat je nergens goed in hoeft te zijn. Nu waren er afgelopen weken een vijftal kwalificaties en deed ik per ongeluk mee. De top 10 ging door naar de finale en ben ik als 5e geëindigd. Betekent dat ik komende zaterdag èn vroeg moet opstaan èn heel de dag moet gamen. Mocht je zaterdag in de buurt zijn van Alphen ad Rijn is er vast wel iets te regelen om langs te kunnen komen. ^^

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Jas zei:

Ondanks dat ik helemaal niet van gamen houd, dacht ik eens mee te doen met een door de pu georganiseerd toernooi. NK allround gaming, scheelt dat je nergens goed in hoeft te zijn. Nu waren er afgelopen weken een vijftal kwalificaties en deed ik per ongeluk mee. De top 10 ging door naar de finale en ben ik als 5e geëindigd. Betekent dat ik komende zaterdag èn vroeg moet opstaan èn heel de dag moet gamen. Mocht je zaterdag in de buurt zijn van Alphen ad Rijn is er vast wel iets te regelen om langs te kunnen komen. ^^

In wat voor computerspelletjes heb je je mannelijkheid kunnen laten gelden? 

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, roastednerd zei:

In wat voor computerspelletjes heb je je mannelijkheid kunnen laten gelden? 

Begon met rocket league, daarna fallguys, brawlhalla en kartrider drift en als laatste een shooter waar ik het niet over wil hebben. ?

  • Like 1

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Jas zei:

kartrider drift

Kartrider Drift vind ik trouwens een gigantisch kutspel. 

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-5-2023 om 09:40, Marvin_Toepoel zei:

Moest even afstand nemen voor het geval Avant weer met z´n snikkel in een of andere exotische champagne hangt en er hier over schrijft.

Toevallig ben ik net terug uit Parijs waar ik voor werk moest zijn. Het hoogtepunt van de trip was het op de kop tikken van een fles Springbank 10 in een lokale wijn / whisky zaak. In Engeland en Nederland is dat spul lastig te krijgen (iedere speciaalzaak die ik ken heeft een wachtrij voor flessen Springbank). Gelukkig hebben de Fransen geen smaak en kon je gewoon flessen kopen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-5-2023 om 11:47, Jas zei:

rocket league, daarna fallguys, brawlhalla en kartrider drift en als laatste een shooter waar ik het niet over wil hebben

Ik ken alleen rocket league. Zo blijkt maar weer dat ik de connectie met Gen Z volledig kwijt ben. Voor zover dat nog niet duidelijk was door het feit dat ik nog als een bejaarde op een internetforum post ipv op OnlyFans oid.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-5-2023 om 11:18, Jas zei:

De top 10 ging door naar de finale en ben ik als 5e geëindigd. Betekent dat ik komende zaterdag èn vroeg moet opstaan èn heel de dag moet gamen

Lekker gegamed?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, roastednerd zei:

Lekker gegamed?

Nou, ik vond het wel erg vermakelijk. Kartrider drift was het enige spelletje waarbij ik de rest nog een beetje bij kon houden. Uiteindelijk wel in de top 20 geëindigd. 

Ik zag op 'n gegeven moment nog de tag #Jaswecan voorbij komen. Moest ik wel om gniffelen. 
 

  • Like 2

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Nice. Het Nederlands kampioenschap all round gamen is iets waar je ook weer niet te hoog wil eindigen. Top 20 is respectabel zonder volstrekt levenloos te zijn

Ghihi van elke 5 kwalificatie rondes ging de nr 1 en 2 door en na afloop de top 10 van de lijst die zich nog niet gekwalificeerd had. Er deden er dus ook maar 20 mee die dag. ^^

Ik was 17e, de anderen hadden ook denk ik minimaal 60 uur per game meer geoefend. Vond het ook wel vermakelijk om de andere medefinalisten zenuwachtig te maken (gemiddelde leeftijd was 19 of 20 denk ik).

"Als je wint gaan ze je interviewen en ziet heel twitch je in beeld" ghihi

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...