J'run Geplaatst: 31 maart Delen Geplaatst: 31 maart 3 uren geleden, Arendjan zei: Soms dan denk ik een heel grappige comment te plaatsen en dan krijg ik 0 likes om vervolgens 4 likes te krijgen op een niet grappige kutcomment zoals hierboven. Ik snap jullie niet.. Omdat TF2. I rest my case. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 31 maart Delen Geplaatst: 31 maart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BowWow Geplaatst: 1 april Delen Geplaatst: 1 april Op 27-3-2023 om 17:41, Arendjan zei: Over diarree gesproken, iemand ooit nog wat vernomen van Leroy? Die gast die jouw leven nog steeds beheerst? Die maf die jij niet kan loslaten? Die knuppel die je hart heeft gebroken door niet meer te posten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BowWow Geplaatst: 1 april Delen Geplaatst: 1 april Ben maar blij dat ie de sfeer niet meer verziekt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 1 april Delen Geplaatst: 1 april ja dat zal best 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 april Delen Geplaatst: 1 april Welkom terug Leroy 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BowWow Geplaatst: 2 april Delen Geplaatst: 2 april 9 uren geleden, DunneDraak zei: Welkom terug Leroy Oh fuck no, ik ben nooit popiejopie geweest hier maar noem me geen leroy🤢 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 april Delen Geplaatst: 2 april het maakt niet uit poepie Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 2 april Delen Geplaatst: 2 april De woorden zijn harder, de boodschap nog steeds hetzelfde. Welkom terug Leroy 😍 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 2 april Auteur Delen Geplaatst: 2 april Op 1-4-2023 om 16:48, BowWow zei: Die gast die jouw leven nog steeds beheerst? Die maf die jij niet kan loslaten? Die knuppel die je hart heeft gebroken door niet meer te posten? Ik dronk gisteren een Peroni en opeens verschijnt de Italiaanse plaaggeest weer op het forum. Toeval? We zullen het nooit weten. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 2 april Delen Geplaatst: 2 april Daar is onze Itiliaanse dekhengst weer 😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BowWow Geplaatst: 2 april Delen Geplaatst: 2 april 21 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Itiliaanse 🫠 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BowWow Geplaatst: 2 april Delen Geplaatst: 2 april 🤌🏼 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 2 april Delen Geplaatst: 2 april 1 uur terug, Hardcore_gamer zei: Daar is onze Itiliaanse dekhengst weer 😍 *Italiaanse 🙃🙃🙃 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 2 april Delen Geplaatst: 2 april Transitaliaanse? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 3 april Delen Geplaatst: 3 april (aangepast) Op 31-3-2023 om 21:02, Hardcore_gamer zei: Is het niet erg vermoeiend om telkens te switchen tussen je fake trollaccount op de FP en je eigen account hier? 3 april aangepast door Reb3nga Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 april Delen Geplaatst: 3 april Juice! Jutta Leerdam met Ramon de Bruyn1 gespot... Pech voor jullie, mannen! 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 april Auteur Delen Geplaatst: 4 april En wij maar denken dat de "klapschaats" wikipedia pagina uit je hoofd leren een slechte date-tactiek is... 2 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 4 april Delen Geplaatst: 4 april Ramon heeft toch ook een enorme reet? Als die twee kinderen krijgen… Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 april Delen Geplaatst: 4 april 8 uren geleden, Labbers zei: Ramon heeft toch ook een enorme reet? Als die twee kinderen krijgen… Ja dan? Dan krijg je een topsporter met Wajong? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 april Auteur Delen Geplaatst: 4 april 8 uren geleden, Labbers zei: Ramon heeft toch ook een enorme reet? Als die twee kinderen krijgen… Dan krijg je een instagram-slet die uitsluitend fotoshoots op haar zolder doet. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 5 april Delen Geplaatst: 5 april Iemand is jaloers omdat hij zelf niet zoveel volgers heeft: https://www.instagram.com/filemonwesselink/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 april Delen Geplaatst: 5 april 22 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: En wij maar denken dat de "klapschaats" wikipedia pagina uit je hoofd leren een slechte date-tactiek is... Hoezo krijgt dit meer likes dan mijn comment... Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 5 april Auteur Delen Geplaatst: 5 april 1 uur geleden, Arendjan zei: Hoezo krijgt dit meer likes dan mijn comment... Mijn welgemeende excuses. Bij deze krijg je een leuke wikipedia pagina cadeau om het goed te maken: https://en.wikipedia.org/wiki/Mehmet_Özyürek 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 5 april Delen Geplaatst: 5 april 2 uren geleden, Arendjan zei: Hoezo krijgt dit meer likes dan mijn comment... De wegen van PU's Community zijn ondoorgrondelijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.