pfattree Geplaatst: 8 juli Delen Geplaatst: 8 juli Op 5-7-2024 om 10:30, Labbers zei: Na de zomer! Ja dat blijkt. Al heb ik daar ook geen vertrouwen in eigenlijk. Ze hebben voor zover ik kan zien de website aan het lot over gelaten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pfattree Geplaatst: 11 juli Delen Geplaatst: 11 juli Martin, zou jij de developers dit Boek kunnen geven svp. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 12 juli Delen Geplaatst: 12 juli Op 11-7-2024 om 14:22, pfattree zei: Martin, zou jij de developers dit Boek kunnen geven svp. Off topic 👉 BAN!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DoggyStyle Geplaatst: 14 juli Delen Geplaatst: 14 juli Op 13-7-2024 om 01:32, Reb3nga zei: Off topic 👉 BAN!! Vragen om een ban 👉🏼 BAN!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 14 juli Delen Geplaatst: 14 juli (aangepast) 7 uren geleden, Ghost zei: Make my right ear great again! 14 juli aangepast door Hardcore_gamer 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 14 juli Delen Geplaatst: 14 juli 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DoggyStyle Geplaatst: 17 juli Delen Geplaatst: 17 juli Het had een mooie dag kunnen zijn, maar die sukkel schoot mis😞 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 20 juli Delen Geplaatst: 20 juli 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 24 juli Delen Geplaatst: 24 juli Gaan jullie ook stemmen in November? Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DoggyStyle Geplaatst: 25 juli Delen Geplaatst: 25 juli Hoe fvcking oud is deze cdab?!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 juli Delen Geplaatst: 27 juli Hey hey lieve allemaal, Even een kleine update vanuit mij want ik heb een tijdje niets van ons laten horen; de tweeling (Filemon en leroy) maakt het goed, maar ik wordt wel gek van al het kolven haha! Ramon is inmiddels alweer een aantal weken aan de bak, wat toch ten koste is gegaan van een deel van de gezelligheid en het ''samen staan we sterk''-gevoel.. Maar misschien ook maar beter want ik merkte wel dat het leven op de begane grond toch niets voor Ramon was, dus fijn dat hij nu weer 9 uur per dag op zolder mag vertoeven om zich te richten op zijn werk! 🙂🤣. Het was weer even wennen voor hem maar inmiddels heeft hij alweer drie Discord-servers onder zijn hoede. Ik vroeg laatst wat ''hentai'' was naar aanleiding van een bericht dat hij binnen kreeg maar hij zei ''dat ik het niet zou begrijpen''. Pff, mannen!! Ik zal ze nooit begrijpen! En hoe het met mij gaat? Met mij gaat het ook goed. Het is zo fijn om dat échte moedergevoel te ervaren 🥰😊 Nou, ik wens jullie een hele hele lieve dag toe en wellicht tot ooit! Lieve groet, Arendjan 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 juli Delen Geplaatst: 29 juli Wanneer weer neuken ArendJan? Mvrgr, Martin 1 Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DoggyStyle Geplaatst: 30 juli Delen Geplaatst: 30 juli 15 uren geleden, DunneDraak zei: Wanneer weer neuken ArendJan? Mvrgr, Martin Man op man? Ik doe mee! mvg, Wouter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 3 augustus Delen Geplaatst: 3 augustus Met een drukte op het niveau van de gemiddelde PU swingersborrel is het wel mooi om even de score op te maken: Wie heeft de laatste ban ooit ontvangen? Wie is de zwoelste gastenboekgebruiker? Heeft Early een baan? Wanneer komt de nieuwe site? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 13 augustus Delen Geplaatst: 13 augustus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 16 augustus Delen Geplaatst: 16 augustus Het forum is ook gewoon echt dood hè. Hoeveel kostte de nieuwe website & forum? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 19 augustus Delen Geplaatst: 19 augustus Op 3-8-2024 om 17:11, Joost-013 zei: Met een drukte op het niveau van de gemiddelde PU swingersborrel is het wel mooi om even de score op te maken: Wie heeft de laatste ban ooit ontvangen? Ene McSlimShady meen ik te hebben gelezen. Wie is de zwoelste gastenboekgebruiker? Uhurus Heeft Early een baan? Nee. Is wel Entrepreneur. Waarin weten we nog steeds niet. Wanneer komt de nieuwe site? Na de zomer sws Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 19 augustus Delen Geplaatst: 19 augustus Op 13-8-2024 om 21:17, Noatak zei: Dit was onze waanzinnig verhalenverteller toch?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 25 augustus Delen Geplaatst: 25 augustus De legende. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 4 september Delen Geplaatst: 4 september Roepen in het luchtledige. Hier op het Forum kan dat gewoon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 11 september Delen Geplaatst: 11 september (aangepast) Cdab 156 gaat ook echt 25 jaar duren 11 september aangepast door Hardcore_gamer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DoggyStyle Geplaatst: 19 september Delen Geplaatst: 19 september Ik kan zeggen wat ik wil hier, zonder gevaar van een ban. ER ZIJN MAAR TWEE GENDERS!!111! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 22 september Delen Geplaatst: 22 september DoggyStyle word spoedig geslacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Grimes Geplaatst: 26 september Delen Geplaatst: 26 september Hey Bloemetje jij ook hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DoggyStyle Geplaatst: 28 september Delen Geplaatst: 28 september Op 22-9-2024 om 04:15, Noatak zei: DoggyStyle word spoedig geslacht. Het forum is al geslacht. Daarnaast is het “wordt” en over geslacht gesproken: er zijn er maar 2. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.