Ga naar inhoud

CdAB 155 [CLV] Sweet Caroline's Endemische-Emissie-Emporium


Avant-La-Lettre

Aanbevolen berichten

Mehmet Özyürek kan een ballon opblazen met zijn neus ?. Dat is nog eens een prestatie.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Mijn welgemeende excuses. Bij deze krijg je een leuke wikipedia pagina cadeau om het goed te maken: https://en.wikipedia.org/wiki/Mehmet_Özyürek

ik ga hier niet eens op reageren..... 

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jas zei:

Ik krijg op een of andere manier ineens zin in zalm.

Ik krijg opeens zin om jou in je gezicht te trappen!!!

  • Like 2

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien er geen treinen rijden tussen Den Haag en Leiden en ik nu niet in de spits een uur in een fucking volle bus als ingeblikte tonijn wil staan, nu net een ticket voor die Mario film gekocht. Ik ga na de spits wel naar huis.

  • Like 3
  • Haha 1
  • Sad 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Hoi boys iemand nog leuke plannen voor het paasweekend? Ik moet via jullie leven omdat ik een saaie burgerlul ben die in de tuin gaat werken.

Ik ga verhuizen wat aan de ene kant leuk is maar aan de andere kant vooral heel erg kut.

 

Ps marktplaatsvolk is kut.

  • Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist je dat sommige diepzeevissen licht produceren om te communiceren met andere dieren of om prooi aan te trekken? Dit fenomeen staat bekend als bioluminescentie en wordt veroorzaakt door speciale cellen genaamd fotoforen die licht producerende chemicaliën bevatten. Een voorbeeld van een diepzeevis die bioluminescentie gebruikt, is de lantaarnvis. Deze vis heeft fotoforen langs zijn lichaam en kan het licht regelen om zichzelf te camoufleren of om andere vissen aan te trekken voor voedsel of voortplanting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een interessant feit over forumgebruikers is dat onderzoek heeft aangetoond dat mensen eerder geneigd zijn om eerlijker te zijn over hun mening en gevoelens online, omdat ze zich anoniem voelen en niet beoordeeld worden op hun uiterlijk of sociale status. Dit kan leiden tot meer open en eerlijke discussies op forums, maar het kan ook leiden tot ongepaste of onbeleefde opmerkingen van mensen die zich verschuilen achter hun anonimiteit.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

uh ja maar iedereen weet hier elkaars naam en ik weet van bijna alle users ook hoe ze eruit zien en wat ze doen in hun leven (losers zijn en masturberen) dus dat is hier niet helemaal hoe het werkt. 

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vond de Mario-film wel geinig. Ik moet wel zeggen dat ik er als levenslange Mario-fan wel iets meer van had verwacht. Ik had net een drukke onderbemande werkdag gehad en naast me zaten 6 van die kutpubers die alleen maar met kanker aan het schelden waren de hele film dus dat zou mijn oordeel wat kunnen hebben beïnvloeden. Wel mijn DS (de oudste variant, blauw) onderuit de kast getrokken om weer eens Mario & Luigi te spelen. Ik heb al een half jaar ofzo niet gegamed. 

6/10 te weinig minions.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Arendjan zei:

Ja ik vond de Mario-film wel geinig. Ik moet wel zeggen dat ik er als levenslange Mario-fan wel iets meer van had verwacht. Ik had net een drukke onderbemande werkdag gehad en naast me zaten 6 van die kutpubers die alleen maar met kanker aan het schelden waren de hele film dus dat zou mijn oordeel wat kunnen hebben beïnvloeden. Wel mijn DS (de oudste variant, blauw) onderuit de kast getrokken om weer eens Mario & Luigi te spelen. Ik heb al een half jaar ofzo niet gegamed. 

6/10 te weinig minions.

Waarom game je zo weinig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Mijn vriendin heeft mij naar een Alpaca-wandeling getrokken. Ik had er vooraf totaal geen zin in, maar ik wil best op het internet mijn toxische masculiniteit opzij zetten en toegeven dat het best leuk was om met zo'n groot wollig dier rond te wandelen

De alpaca staat bekend om zijn zachte en warme wol, die zeer gewild is in de textielindustrie. Wat veel mensen niet weten, is dat de wol van alpaca's van nature waterafstotend is en ook een natuurlijke thermische regeling heeft, wat betekent dat het de drager koel houdt in warme temperaturen en warm in koudere temperaturen. Daarnaast zijn alpaca's heel sociaal en communiceren ze met elkaar door middel van verschillende lichaamshoudingen en geluiden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...