Ga naar inhoud

CdAB 155 [CLV] Sweet Caroline's Endemische-Emissie-Emporium


Avant-La-Lettre

Aanbevolen berichten

Twee nachten niet kunnen slapen dus per nacht maximaal 5 uur slaap, telefoon kapot, tot twee keer toe zeiknat geregend (vanochtend duurde de bui +- 3 minuten), trein gemist, intense werkdagen... Mijn Heer (Ramon), laat mij weten wat ik verkeerd doe en waar ik dit aan verdien.. Het is pas dinsdag...

  • Sad 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Arendjan zei:

Fijn dat je je weer verheven weet te voelen tussen de zwakzinnige imbecielen, Avant, erg knap van je. Ik wil je wel eens zien op het moment dat je in discussie bent met échte intellectuelen (Ramon)...

Naar het schijnt heeft Ramon een paar weken geleden Wikipedia uitgelezen en is hij nu begonnen met het uitspelen van chatGPT.

  • Haha 1

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-4-2023 om 11:34, Avant-La-Lettre zei:

Het zal ook eens niet. Bedankt voor het linken, ik vind het altijd fijn om de discussie met zwakzinnigen als Johny Peters en die 1987 gast die zichzelf heel snugger vindt maar stiekem ver in de complot-theorie rabbit-hole is verdwenen.

LAKEI VAN DE MACHT!!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Naar het schijnt heeft Ramon een paar weken geleden Wikipedia uitgelezen en is hij nu begonnen met het uitspelen van chatGPT.

Beetje net zoals wanneer ze een spiegel plaatsen in het verblijf van een oerang oetan. 

Ik zie zijn nieuwe boekwerk wel verschijnen met de boekenweek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was jarig gisteren en heb voor mijn verjaardag gevraagd dat mensen (voornamelijk Ramon) hier weer gaan posten.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Martin. Ik voel me oud en grijs worden nu ik 26 ben. Jij ook gefeliciteerd (alvast?)! 

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Arendjan zei:

 en heb voor mijn verjaardag gevraagd dat mensen (voornamelijk Ramon) hier weer gaan posten.

Wat een rot weer deze week hè?! 
Heb je het nieuws weer gehoord? Was weer nieuws hoor.

Wat een wereld leven we ook in, het is allemaal wat he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je gewoon een keer een foto van je ster plaatsen. Dan hebben we tenminste wat om over te praten.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...