Ghost Geplaatst: 16 mei Delen Geplaatst: 16 mei Dönald Trümp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 mei Auteur Delen Geplaatst: 18 mei Op 15-5-2023 om 19:53, DunneDraak zei: Op wie hebben jullie gestemd? Tunahan Kuzu. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 mei Delen Geplaatst: 23 mei Met het drukke internetverkeer op deze pagina momenteel ben ik toch vrij trots dat alle drie de populairste berichten van de afgelopen tijd van moi zijn. 3 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 mei Delen Geplaatst: 23 mei Men heeft blijkbaar wat beters te doen tegenwoordig. Wat dan? Ergens anders kansloos zijn? Jongens??? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin_Toepoel Geplaatst: 24 mei Delen Geplaatst: 24 mei Moest even afstand nemen voor het geval Avant weer met z´n snikkel in een of andere exotische champagne hangt en er hier over schrijft. Als ik leuke bijschriften verzin mag ik ook naar Hawaii, toch? Toch??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 mei Delen Geplaatst: 24 mei 9 uren geleden, Marvin_Toepoel zei: Moest even afstand nemen voor het geval Avant weer met z´n snikkel in een of andere exotische champagne hangt en er hier over schrijft. Als ik leuke bijschriften verzin mag ik ook naar Hawaii, toch? Toch??? Ben bang dat een PU-uitje in de Paradiso al te veel gevraagd is.. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 25 mei Delen Geplaatst: 25 mei Ik ben de werkloze linkse gekkie waar je moeder op facebook altijd naar refereert 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 25 mei Delen Geplaatst: 25 mei Op 23-5-2023 om 19:48, Arendjan zei: Men heeft blijkbaar wat beters te doen tegenwoordig. Wat dan? Ergens anders kansloos zijn? Jongens??? Wat is níét beter om te doen dan op PU posten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 25 mei Delen Geplaatst: 25 mei Ondanks dat ik helemaal niet van gamen houd, dacht ik eens mee te doen met een door de pu georganiseerd toernooi. NK allround gaming, scheelt dat je nergens goed in hoeft te zijn. Nu waren er afgelopen weken een vijftal kwalificaties en deed ik per ongeluk mee. De top 10 ging door naar de finale en ben ik als 5e geëindigd. Betekent dat ik komende zaterdag èn vroeg moet opstaan èn heel de dag moet gamen. Mocht je zaterdag in de buurt zijn van Alphen ad Rijn is er vast wel iets te regelen om langs te kunnen komen. ^^ Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 25 mei Delen Geplaatst: 25 mei Maar ik was laatste tijd aan het oefenen met computerspelletjes spelen. Allround, dat wel. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 25 mei Delen Geplaatst: 25 mei 12 minuten geleden, Jas zei: Ondanks dat ik helemaal niet van gamen houd, dacht ik eens mee te doen met een door de pu georganiseerd toernooi. NK allround gaming, scheelt dat je nergens goed in hoeft te zijn. Nu waren er afgelopen weken een vijftal kwalificaties en deed ik per ongeluk mee. De top 10 ging door naar de finale en ben ik als 5e geëindigd. Betekent dat ik komende zaterdag èn vroeg moet opstaan èn heel de dag moet gamen. Mocht je zaterdag in de buurt zijn van Alphen ad Rijn is er vast wel iets te regelen om langs te kunnen komen. ^^ In wat voor computerspelletjes heb je je mannelijkheid kunnen laten gelden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 25 mei Delen Geplaatst: 25 mei 1 uur terug, roastednerd zei: In wat voor computerspelletjes heb je je mannelijkheid kunnen laten gelden? Begon met rocket league, daarna fallguys, brawlhalla en kartrider drift en als laatste een shooter waar ik het niet over wil hebben. 🙂 1 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 mei Delen Geplaatst: 25 mei Altijd al geweten dat Jas zo'n smerige gamenerd was, bah! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 25 mei Delen Geplaatst: 25 mei 4 uren geleden, Jas zei: Begon met rocket league, daarna fallguys, brawlhalla en kartrider drift en als laatste een shooter waar ik het niet over wil hebben. 🙂 Haha, maagd! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: vrijdag om 08:33 Delen Geplaatst: vrijdag om 08:33 21 uren geleden, Jas zei: kartrider drift Kartrider Drift vind ik trouwens een gigantisch kutspel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: vrijdag om 11:00 Delen Geplaatst: vrijdag om 11:00 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: vrijdag om 12:45 Auteur Delen Geplaatst: vrijdag om 12:45 Op 24-5-2023 om 09:40, Marvin_Toepoel zei: Moest even afstand nemen voor het geval Avant weer met z´n snikkel in een of andere exotische champagne hangt en er hier over schrijft. Toevallig ben ik net terug uit Parijs waar ik voor werk moest zijn. Het hoogtepunt van de trip was het op de kop tikken van een fles Springbank 10 in een lokale wijn / whisky zaak. In Engeland en Nederland is dat spul lastig te krijgen (iedere speciaalzaak die ik ken heeft een wachtrij voor flessen Springbank). Gelukkig hebben de Fransen geen smaak en kon je gewoon flessen kopen. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: vrijdag om 12:48 Auteur Delen Geplaatst: vrijdag om 12:48 Op 25-5-2023 om 10:18, Jas zei: NK allround gaming, scheelt dat je nergens goed in hoeft te zijn. Niet zo bescheiden! Ik zou meteen naar de game-mania trekken en kijken of ik een leuke vrouw op kon pikken als "een van de beste gamers van Nederland". 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: vrijdag om 12:51 Auteur Delen Geplaatst: vrijdag om 12:51 Op 25-5-2023 om 11:47, Jas zei: rocket league, daarna fallguys, brawlhalla en kartrider drift en als laatste een shooter waar ik het niet over wil hebben Ik ken alleen rocket league. Zo blijkt maar weer dat ik de connectie met Gen Z volledig kwijt ben. Voor zover dat nog niet duidelijk was door het feit dat ik nog als een bejaarde op een internetforum post ipv op OnlyFans oid. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: zondag om 13:52 Delen Geplaatst: zondag om 13:52 Op 25-5-2023 om 11:18, Jas zei: De top 10 ging door naar de finale en ben ik als 5e geëindigd. Betekent dat ik komende zaterdag èn vroeg moet opstaan èn heel de dag moet gamen Lekker gegamed? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: maandag om 10:03 Delen Geplaatst: maandag om 10:03 20 uren geleden, roastednerd zei: Lekker gegamed? Nou, ik vond het wel erg vermakelijk. Kartrider drift was het enige spelletje waarbij ik de rest nog een beetje bij kon houden. Uiteindelijk wel in de top 20 geëindigd. Ik zag op 'n gegeven moment nog de tag #Jaswecan voorbij komen. Moest ik wel om gniffelen. 2 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: maandag om 18:24 Auteur Delen Geplaatst: maandag om 18:24 8 uren geleden, Jas zei: Uiteindelijk wel in de top 20 geëindigd. Nice. Het Nederlands kampioenschap all round gamen is iets waar je ook weer niet te hoog wil eindigen. Top 20 is respectabel zonder volstrekt levenloos te zijn Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: gisteren om 10:07 Delen Geplaatst: gisteren om 10:07 Op 29-5-2023 om 12:03, Jas zei: Nou, ik vond het wel erg vermakelijk. Dat een hele middag videospelletjes spelen leuk zou zijn, wie had dat nou ooit gedacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: gisteren om 11:18 Delen Geplaatst: gisteren om 11:18 16 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Nice. Het Nederlands kampioenschap all round gamen is iets waar je ook weer niet te hoog wil eindigen. Top 20 is respectabel zonder volstrekt levenloos te zijn Ghihi van elke 5 kwalificatie rondes ging de nr 1 en 2 door en na afloop de top 10 van de lijst die zich nog niet gekwalificeerd had. Er deden er dus ook maar 20 mee die dag. ^^ Ik was 17e, de anderen hadden ook denk ik minimaal 60 uur per game meer geoefend. Vond het ook wel vermakelijk om de andere medefinalisten zenuwachtig te maken (gemiddelde leeftijd was 19 of 20 denk ik). "Als je wint gaan ze je interviewen en ziet heel twitch je in beeld" ghihi Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: gisteren om 13:38 Auteur Delen Geplaatst: gisteren om 13:38 Ah jammer dat ze vantevoren al aangegeven hadden welke spelletjes er gespeeld zouden worden. Ik had meer een soort mario-party achtige opzet verwacht waar er willekeurig een paar spellen worden gekozen zodat je je niet voor kan bereiden. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.